Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Csapás a múltból 1

Madafaka

A minap újrahúztam a gépem és gondoltam rendbeteszem a könyvtáraimat. Így akadtam korábbi koncertbeszámolóim népes táborára. Az uborkaszezonra való tekintettel a csapás a múltból sorozat ezekből fog szemezgetni.

Mivel éppen ma indul a NagySkaland így stílusosan mi mással nyithatnám a sorozatot, mint első találkozásommal az ország elsőszámú ska zenekarával, a PASO-val. A dátum 2003. december 19.

2003. XII. 19. Gödöllő, Trafo - II. Punk-Ska Christmas
 
Rendkívül jó volt a tegnap este. Betegen, viszkető torokkal érkeztem a helyre abban a tudatban, hogy velünk együtt fognak leszállni azok a kopaszok, akik egy másik kocsiba szálltak fel, de nem így lett. A HÉV megállójában még megbontottunk egy üveg bort és Qltival elkortyolgattuk, a végét meg odaadtuk egy gyereknek. Mi ott vacogtunk kint nagykabátban, azt H. Krisztián meg egy szál pólóba flangált.
A Semmi komolyról a késői érkezés miatt lemaradtam, és a Malacka és a tahó végére futottam be, amit meg nem hallgattam meg, mert kibaszott sokan voltak lent és kurva meleg is volt, a ruhatár meg megtelt. Qlti beleerőltette a táskájába a kabátját, a pulóverét, meg az én pulóverem, de a kabátomnak már nem volt hely, de hála az égnek megtaláltuk Edgárt egy asztalnál és oda is adtuk neki a táskát meg a kabátot, hogy vigyázzon rá. Időközben vettem egy VBK-t 400 forintért, ami 80 forinttal olcsóbb, mint a Yuk, de 20-szal több, mint a Rocktogon, ám nem is olyan savanyú, mint az utóbbi. Ennyiért ízlett is. Nosztalgiáztam, hogy az előző tanévben, mikor a Trafóban voltunk, milyen szinten keltett felháborodást bennem, hogy milyen drága a pia, mostanra meg... Aztán elkezdődött a Barackca. Értettem a szövegét, szóval a hangosítás végre jó volt. A számokkal sem ideológiailag, sem pedig esztétikai-művészeti jelleget tekintve nincsenek fenntartásaim. Jót mulattam rájuk. Különösen tetszett "az együtt játszottunk a homokozóban..." vagy valami hasonló kezdetű nóta, ami az állam rabszolgáiról szól. Qltinak mondtam, hogy remélem, lesz az "Ahol megszülettem ott béke volt, és boldogok voltak az emberek..." kezdetű, mert az a kedvencem és mit ad isten?! hát ez lett az utsó. Volt a "mondd miért?" is, ami szerda reggel óta a fejemben van (a metrón ugrott be, azt dudorásztam). Az átvezető szövegek nagyon frappánsak, az alkoholosnál nagyon úgy tűnt, hogy már hallottam. Táncoltam a Barackcára, mert tetszett. Aztán jött az Inerdzia. A múltkor nem jött be, most igen. Volt egy szám, amiben néhol csak dob volt. Na az kurvajó. Nem tudok olaszul, de megvettem a Barackca új cédéjét és van a hátoldalán egy elírás a neked nincs semmid angol címénél. /Mi vaaaan? :) - Dan / Mivel sötét volt, ezért nem tudtam tüzetesebben áttanulmányozni. Aztán jött a Jan feat USSDR vagy mi. Hát ez geci jó volt. Tetszettek a témák, meg minden, épp ezért táncoltam is rá. Végül a PASO. Már többször láthattam volna őket, ám mivel mindig elaludtam idő előtt, így ez elmaradt. Így utólag azt kell mondjam, jobb is így. Hihetetlen unalmas volt az egész. A Deadbeatsből ideszakadt gyerek konferansziénak csapnivaló, és ráadásul az ártatlan pofikájához abszolút nem illik az a rekedtes hang, amit kiprodukál. Legalább nézne brutálisan vagy valami. A másik két énekesből semmitse láttam, mert oldalról néztem, azt volt az útban egy oszlop. Hát azt szereltessék le. Ott volt még a Meskalinból a hosszú hajú gyerek. Az vitte a fúvós szekciót, a többiek elég háttérbe voltak szorítva. Táncoltam, mert olyan kibaszott hangos volt, hogy nem tudtam tőle nyugodtan aludni. Meg így egyébként is gyorsabban telt az idő, hogy elcsípjük az első hévet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr342103426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása