Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Csapás a múltból 2

Madafaka

Sorozatunk második része egy igazi gyöngyszem, abból az időszakomból amikor érezhetően nem volt magánéletem. Finoman cizellált mondatkompozícióim pillanatok alatt a mosoly könnyeit csalták a szemembe. Olvasd hát Te is. Az időpont 2006. február 14., a helyszín a Blue River álomhajó.

Valentin nap. Faszom. Keddi nap lévén úticélomként  a Blue River Pubot tűztem ki, mint az időtöltés fellegvárát, ami, tekintve, hogy hajóról van szó, elég hülyén hangzik. Escape koncertre mentem, ami tudtommal egy Ska-P tribute banda. Hát kurvára nem az, de erről majd később. Túl egyszerű lett volna az áthallás, mi? A kezdésig az időt azzal ütöttem el, hogy egy pár szakítsunk, összejövünk játékát szemléltem. Vicces volt. Höhö. Valamint azon gondolkodtam, hogy ha egy fickó két csajjal jön le egy buliba, és te odamész az egyikhez, akkor tuti kiderül, hogy ő a faszi nője. És vajon nem ciki-e ezek után a másikat megkörnyékezni? Szerintem az, úgyhogy nem is tettem meg. A második kérdés, ami foglalkoztatott, hogy nagyon alaposan el kell oltanom a cigim, nehogy a fapadló kigyulladjon, mert abból bajok lehetnek. Teszemazt elsüllyedünk és az nem lenne jó. Végezetül (harmadikként) azon rágódtam, hogy a kezdetben savankás sör idővel miért keseredik meg a számban? Érkezésem előtt egy politológus sráccal ittam, de a vele folytatott eszmecserém eddigre már egyáltalán nem forgatta meg az agytekervényeim. Tíz óra magasságában kezdett a zenekar a managerük utasítására.. aki a Mező, bár lehet ez csak egy vicc.. a dobos beszélgetéséből kaptam ezt el.  Zenéjüket leginkább az emoska kifejezéssel illetném, ami kalóz szerint hülyeség. Apropó kalóz.. Aszondta szervez egy scremocore bulit márciusba (?). Kérdem, mi az a scremocore.. Aszondja olyan, mint az emo csak sikítanak... na itt kedvem lett volna hányni vagy legalábbis köpni egy jó nagyot, de nem tettem meg egyiket sem. Szóval Escape. Az első számuk kurvajó volt. Alapvetően angolul énekelnek de például ebben is volt egy magyar betét, amit alig vettem észre. Olyan érzésem volt, mint mikor annak idején néztem a Vadászat a Vörös Októberre című opuszt a Sat1-en és Sean Conerry eredetileg oroszul nyomja, majd ahogy közeledik a kamera a szájához átvált németre, de nekem kurvára nem tűnik fel (persze magyar szinkronnál egyből levágtam, mert magyarul tudok valamelyest). Szóval ilyen volt és jó volt. Még egy említésre méltó számuk volt, mégpedig egy törökös dallamvilágú, de a többi baromira felejtő. Nem véletlen, hogy ez a két szám volt, amit kétszer játszottak. Nem gondoltam volna, hogy van az a ska, amit meg tudok utálni és ha ez így megy tovább, akkor uszkve két hónapon belül muszáj lesz fölvágni az ereim, mert nem tudom mit kezdjek magammal. Szóval, kedves zenekarok, ha Pesten jártok és tudjátok, hogy szar amit csináltok (mert ezt azért lehet), akkor könyörgöm, dobjatok már meg egy e-maillal, hogy semmiképp se menjek le. Annyira rosszak voltak, hogy félidőben kitaláltam, hogy lemegyek az alsó szintre, de nem ment, csak a feléig, mert hétfőn bent elkezdtünk gyúrni és ennélfogva kemény izomláz uralkodik a lábamban. Az estét a Lipi által prezentált PASO Sound System mentette meg, amin úgy bebasztam, mint a csacsi, bár én még soha nem láttam részeg szamarat. A hazafele vezető utam sem telt kevésbé izgalmasan. Egy ukrán csajjal mentem át az Erzsébet hídon (busszal). Próbáltam vele megértetni, hogy milyen hideg van a hídon, de ő elkezdett arcoskodni, hogy én még nem éreztem az orosz telet. Hát kedvem lett volna ezért pofán baszni, de nőt mégse ütök meg, szóval csak mosolyogtam. Állítása szerint reges voltam, de felvilágosítottam, hogy azt úgy mondják: részeg. A lány nem volt szép.
Hazafelé még kipróbáltam a wiking hamburgerest a Móriczon(nemtom a pontos nevét), hogy hátha sikerül meghánytatni magam, de ez sajnos ezúttal se jött be. Úgy látszik, hogy a dunaújvárosi koncertünk utáni womitnak több köze volt az út folyamán átélt (meg)rázkódtatásoknak, mint a hamburgernek a célállomáson. A kondi eredményeképp úgy járok, mint egy seggbebaszott pingvin, már ha a madárvilágban létezik olyan, mint homoszexualitás, mert szerintem az anális szex nem kifejezetten a hetero létforma szerves része. Konzervatív vagyok e téren.. Merthogy a pingvin egy madár, holott nem tud repülni, szemben a fókával ami meg emlős, bár szintén nem repül, de a legdurvább állat ilyen szempontból mégiscsak a delfin és csak azért nem a bálna, mert az cet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr292105835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása