Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A nagy zuhanás

Madafaka

2010. június 25. - Kislőd, Sobri Jóska kalandpark

Ugyan a Skaland már szerdán elkezdődött, de én csak pénteken tudtam becsatlakozni, így csak hallomásból tudom, hogy csütörtökön még problémákba ütközött a színpadépítés, illetve, hogy kedden még úgy nézett ki, az egész fesztivál elmarad. A megújult madafaka.blog.hu immáron fényképeket is közöl.

Kettőkor indultunk a 3Teadies egy részével az Üllői útról. Az út során kétszer álltunk meg, egyszer tankolni, egyszer pedig ételt és italt venni. Az úton többek között Barackcát hallgattunk, majd Várpalotán előkerült a vuvuzela, aminek mindenki nagyon örült. Miután átvettük a karszalagjainkat megkerestük a színpadot, majd mindenki a dolgához látott. Én speciel körbejártam az objektumot, valamint beálltam a kocsival a kemping területére (a kép másnapi)

Hatkor kezdett a 3 Teadies, akiket a fesztivál látogatóinak közel egynegyede tekintett meg. A magyar számok kimondottan szellemesek, Szasza bizonyos számokban úgy táncolt, mint egy rossz buzi.

 

 

 


A nap második fellépője a régen és mostsemlátott Skambulance volt, de amit hallottam, abból az jött le, hogy nem nagyon írtak új dalokat. Legalábbis a Nyálon lőtt lány feldolgozás régi. Apró érdekesség, hogy a kalandpark szerves részét képező pontomhídról alattuk esett a vízbe a 3Teadies bizonytalan lábakon álló szintise, aki a következő képen már alsógatyában szerepel

 

 

A Kettő kettő sosem tartozott kedvenc zenekaraim közé a lapos muzsikájuk miatt, ám ez ma megtrni látszik. Produkciójuk ezúttal kimagaslóan jó volt.

 

 

 

 


A Csizmás Kandúr kezdetekor, mint az a képen is látszik, csupán a közönség 10 százaléka jelent meg, de a későbbiekben ez fokozódott.

 

 

 

 


 

Az est egyértelmű sztárcsapata az Escape új neve, a Lions of Suburbia, lásd a fotón a rengeteg ember:

 

 

 

 

 


 

Ez pedig a zenekar:

 

 

 

 

 

 


Az Escape alatt már rendkívül éhes voltam. Ekkor érkezett a füles, miszerint a halászlé ugyan még nincs kész, de virslit lehet enni. Elszaladtam hát a tó túlpartjára, de ott ételnek nyomát sem találtam, viszont már nem volt erőm visszamenni a színpadhoz, úgyhogy játszottam kicsit a fényekkel, ennélfogva Copy Conról le is maradtam, bár a tó szerint elég progresszív volt meg sokat is játszottak. Miután újra hallottam a virsliről tettem egy újabb kísérletet és ezúttal meg is találtam a fogyaztásra szánt terméket, de mivel az asztalon még szalonna is volt, így amellett döntöttem. Dolgom végeztével aludni tértem, hogy másnap 10-kor hazavigyem a Szaszát Somogylődre.

 

Máskülönben a nap folyamán többször esett az eső, meg volt ingyen bicikli.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr192115944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danijanos 2010.06.28. 23:20:27

igen tetszik az új vizuális világ...bár a képek elég szarok :D
szeretlek.
süti beállítások módosítása