Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Kiss Lajos és a szentgáli fosztogatók

Madafaka

2010. június 26. Kislőd, Sobri Jóska kalandpark

Mint az már az előző beszámolóm végén kitűnni látszott, a szombati programom szerves részét Szasza hazaszállítása tette ki, így alkalmunk volt rá, hogy áthajtsunk Szentgálon.

Miután az ilumináti megkaparintja a bűvös ereklyét, Kiss Lajos, szentgáli lakosra hárul a feladat, hogy visszaszerezze azt, ezzel megakadályozva a világ végső pusztulását.

Tihanyban kompra szálltunk, majd Somogyvámoson megebédeltünk, visszafelé pedig megnéztem egy fogathajtó versenyt Balatonföldváron.

 

 

 

 

 

 

Hát én ilyet eddig csak tévében láttam, úgyhogy muszáj volt közelebbről is megtekintenem az eseményt. Miközben a hangszóróból andalító muzsika szólt és a speaker teljes nyugalomban közvetítette az eseményeket, oldalról a versenytársak emígyen szóllottak az éppen aktuális hajtóhoz: "Mi van Józsi? Tán be vay bazva, hogy nem tudod melyik kapu jön?" Én nem is gondoltam volna, hogy ez ennyire izgalmas lehet.

 

Miután megnyertem a kinevet a végén partit, elmentem megnézni a Riddim Colony-t, akik akár adj király katonát is játszhattak volna a közönséggel.

 

 

 

 

 

 

Alattuk megöltem egy szúnyogot.

 

 

 

 

 

 

 

Másoddiként az Another Day lépett a színpadra. A régi énekest imádtam, a Jah's Warriors Ákosa más. Viszont alattuk voltak lovak.

 

 

 

 

 

 

Az este számomra utolsó fellépője a Budapest Riddim Band.

 

 

 

 

 

 


Az utánuk következő laza egy órás holtidőt nem volt erőm kibekkelni. Utoljára Magyarország 86-ban járt kint a Vb-n és számomra ez csak annyiban maradt emlékezetes, hogy akkortájt volt valami kirándulás a Lipótmezőn ahol a vurstliban kipecáztam egy német Hulk képregényt, illetve valahonnan kaptam két rózsaszín párducos matricát. Ennélfogva egyáltalán nem tudom elfogadni azt, hogy csak azért mert Ghána meccs van, csúszhat a produkció. A marhapörkölt legalább jó volt és mint másnap megtudtam a Krsa küldött nekem egy dalt. Ha Hegyalján is küld, akkor azt meg is hallgatom.

Zene!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr752118270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása