Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Nóti, Bigyó, Frodó

Madafaka

2012. november 20. - Budapest, Szabad az Á...

Előtaláltam egy basszusgitár erősítőt, amit levittem este az Á...-ba. Megint hardcore volt. Megint nem bántam meg. Kicsit Bucó, Szetti, Tacsi feelingje van amúgy a címadásnak...

Az este első fellépője a Fake Shakes volt. Róluk az jutott eszembe, hogy ha leveszem a torzítót a gitárról, meg az énekes is visszavesz az ordításból, akkor megkapom a Beatles-t. Mint megtudtam, ők egy pop-punk zenekar, úgyhogy közel jártam az igazsághoz. Az utolsó szám előtt úgy hallottam, hogy az énekes felkonferálta a következő zenekart, majd kis szünet és folytatták a zenélést. Ezen nevettem. Ismerek még egy zenekart, ami ilyen. Aztán kiderült, hogy ebből semmisem volt igaz. Megbíztak egy táska vigyázásával, úgyhogy nem mentem rájuk előre, de a következő fellépőre, a PFA-ra már igen. Egy hónapon belül már harmadszor látom őket, de még mindig levakarhatatlan mosolyt csal az arcomra az énekes szellemessége. Mikor bemondta, hogy a következő dal egy szürreális élményt dolgoz fel elképzelem, hogy mennyit szenvedhet a fiú egy-egy szöveg megírásával. Imádom őket, de tényleg. Utánuk egy új zenekar következett. A Norms. A dobosról a Zoli elmondta, hogy ő egyébként basszusozik. Erre én kontráztam, hogy az hagyján! Én a múltkor láttam őt a Havizajon, bár akkor nem sikerült a koncertje, úgyhogy most nagyon szurkoltam neki. Nem volt gond. A basszusgitárt egy lány kezelte és ekkor megfogalmazódott bennem, hogy a basszusgitár tulajdonképpen egy női hangszer. Ha van egy zenekar, amiben csak egy lány van, akkor az az esetek 99%-ban basszusgitározni fog. Durva dolgok ezek. Nézem az énekest. Kurva ismerős. Hát ez a Victim, bazmeg! Ilyen kicsi volt, amikor megismertem (és most mutatom), most meg hogy felnőtt. Eszméletlen jó volt, amit csinált. Nem sikongatás, nem befordulás, iszonytató kisugárzás. A Zoli mondott valami nagyon durva jelzőt, amire vissza is kérdeztem, hogy elraktározzam. Nem jött össze. Utána leültem a címben nevezett asztaltársasághoz, akiket régről ismertem, de senkinek nem emlékeztem a nevére. Most már igen. Mindenesetre a lányok körében a megjelenésem Frodó véleménye szerint egy eszement nosztalgiacunamit indított el. A hármójukkal való találkozás annyi ipari áramot adott nekem, hogy az amerikai banda (az Unfun) jóformán már nem is érdekelt. Még fent beszélgettem a regisztráló lánnyal, akinek van egy zenekara, amiben nagybőgőzik csellózik (Ugyehogyugye? Erről beszélek...), aztán hazaindultam. A cselló amúgy olyan, mint a nagybőgő csak kisebb. Megint ettem egy hamburgert a Corvintető alatti egységben - pedig már elmagyaráztam egyszer magamnak, hogy ennek semmi értelme sincs -, miközben újfent elgondolkodtam azon, hogy milyen kár, hogy a mobil kolbászos eltűnt a Blaháról, mert inkább ennék ott esténként.

Mikor hazaértem megint megcsapott a szag, de most utánamentem a dolgoknak. Kiderült, hogy a római tál teteje árasztja magából, úgyhogy gyorsan kiöblítettem, meg kiégettem. Nagyon remélem, hogy mostmár helyreáll a rend.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr504917575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása