Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Valakinek elsőnek is kell lenni

Madafaka

2012. november 28. - Budapest, Szabad az Á..

Biztos vagyok benne, hogy nem pontosan idézem vissza a címet, de amikor megérkeztem 8 előtt pár perccel, a Laci meg a Dóri már ott volt.

Fél kilencig felpakoltuk a cuccokat a színpadra, volt egy kisebb kavarodás, hogy hogy csináljuk a dolgokat, mert én nem akartam később újra belőni a projektort a Fit Fathez, a CsótányDzsó meg egy háromtagú zenekar és ők be akarták lakni teljesen a színpadot, de én mondtam, hogy az nem lesz jó, mert akkor a Fit Fat a maga szerény öt tagjával nem fér majd fel könnyen. Végül csak elfoglalták az egész placcot, és ráadásul még baj se lett. Még  a beállásuk alatt kikértem magamnak egy sört, mikoris arra lettem figyelmes, hogy mellettem az ózdi hegesztőválogatott Ferencz holléte felől érdeklődik, merthogy hoztak neki pálinkát. Ózdról. Vágod. Hát Ózd nem itt van a szomszédban. Tudom, mert akartam ott kocsit venni, csak elkelt mielőtt még leértem volna. Na ennyire messze van Ózd. És ők feljöttek a székes fővárosba, csak Ferenczre és idézem: "ha 50 cent vagy Lady Gaga vagy Black Eyed Peas sorolhatnám... jött volna akkor sem mentünk volna de Ferencz-et látnunk kellett...". Ez ilyen. Szóval a Csótánydzsó alatt valamikor leültem hozzájuk, mert inkább belém öntődjék az a pálinka, mint abba a retardáltba. El kell mondjam, hogy én ilyen jó meggypálinkát még az életemben nem ittam, mint ezen az estén. A mai menü töltött padlizsán. A CsótányDzsó, mint mindig, ezúttal is csodálatos volt. A Mitya őket a korai Kispálhoz hasonlította, a Dórinak meg tetszett a gitár. Egyébként ő jönne táncolni a Kék Halálba, Jani, csak szólok. Fit Fat-en, hála a pálinkáknak, meg a söröknek már igencsak jól éreztem magam, az átszerelés kicsit döcögősre sikeredett, de ilyen az, ha mindenki be van rúgva. A Dóri meg a Laci ekkor, a Mitya nem sokkal utána távozott a helyről. A Fit Fat természetesen hozta a szokásosan jó formáját, én vetítettem, a Szepe meg csinálta a chilis babot. A padlizsánt félbe vágom, kibelezem. Ez úgy történik, hogy kábé a magok mellett (ahol puhább), késsel vágok egy viszonylag mély téglalapot, majd szépen kifejtem a tartalmat. A belet apróra vágom. A 40 deka darálthúst olajon kicsit megpirítom, sózom, borsozom, összekeverem a padlizsánbéllel, lereszelek sajtot, visszapakolom a cuccot a padlizsánba (értelemszerűen több kerül be, mint amennyi ki,) a tetejét megszórom a sajttal, az egész megy be a sütőbe (4-es fokozat), kábé 20 perc alatt ráolvad a sajt és kész. Még a Fit Fat  alatt megjelent Ferencz a színen a közönség legnagyobb örömére. A Ring of Fire-rel nyitott, majd jött a Hallelujah. Volt még többek között Paint it black, meg Passenger is. Aztán jött a Das Model, amiben Ferencz váratlanul elkezdett emberi nyelven énekelni. Olyasmi lehetett ez, mint ami Charlie Gordonnál is lejátszódott, csak ezúttal sokkal gyorsabban, majd közvetelnül ezután letekerte a fejéről a fáslit és egészen más néven szólíttatta magát. Ez akár pszichiátriai esettanulmány is lehetne. Az egész szituáció kísértetiesen emlékeztetett arra, mint mikor Tony Stark bevallja, hogy valójában ő  a Vasember. Majd elénekelte többször az Anarchiát  népnek című akkor és ott íródott punk himnuszt meg még több egyéb improvizációt, majd felment és elaludt a lépcsőfordulóban. Igazából  a legstílusosabb az lenne, hogyha a Dubai-i Hegesztőegylet köszönő levelével zárnám a soraim, úgyhogy ezt is teszem:

"Ez a party nagyon állat volt!!, Megtiszteltetés volt számunkra, hogy találkozhattunk egy ilyen kreatív előadóval. Az éjszaka folyamán lezajló események csak tovább fokozták a jó hangulatot és a Ferencz életérzést, ez egy felejthetetlen éjszaka volt, mindenki számára. A célomat elértem,megbizonyosodtam hogy egy igaz művészt fedeztem fel én, és a haverjaim, És ezt az ismerőseim tudatára fogom adni, bárhol járok, ezt nekik is látni kell!"

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr394937777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sensimilla1 2012.11.29. 19:24:22

megbeszeltük, jössz eggyel! :)

sensimilla1 2012.11.29. 19:40:04

mielött leleptünk adtam egy hatalmas meglepetes puszit, es közöltem, h megint nem hivtal tancolni! ugy, hogy jössz eggyel! :)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2012.11.29. 19:42:45

@sensimilla1: :) huh. már megijedtem :D akkor ez pótolva lészen :)

sensimilla1 2012.11.29. 19:45:12

na de szep, hogy nem is emlekszel ra! meg a puszira se! :D

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2012.11.29. 20:30:40

@sensimilla1: ez bizonyára azért van, mert részeg voltam :)
süti beállítások módosítása