Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Spaghetti Bolognese

Madafaka

2012. december 7. - Budapest, Műcsarnok, Akvárium

Fél hatkor találkoztam a Schlekivel, hogy kőbe véssük a Never Coming Back zenekar-fuvarozó cég alapszabályzatát, majd ezt követően elmentünk a Műcsarnokba egy képregény bemutatóra.

A Műcsarnok bejárata előtt egy rakat gyertyába botlottunk. Kérdeztem a Schlekit, hogy mit temetnek. Mondta, hogy a kultúrát. Viccből. Aztán kiderült, hogy tényleg. Biztos a He-man miatt. A szóban forgó képregény pediglen a Slusszkulcs Klán volt, a látogatásunk apropója pediglen az, hogy Hegedűs Márton is rajzolt volna a Spotsnak, de végül nem. A képregénybe csak belelapoztam. Fekete-fehér és jó vastag. A Nusiék vettek egyet, én nem, mivel még mentem máshova is az este. Majd alkalomadtán elolvasom azt, ha megint ott alszom és nem akarják, hogy hajnali hétkor felkeltsem őket, mert mennék. Volt elég erős törkölypálinka, meg állítólag lett volna pogácsa is, de azt már nem vártuk meg. Volt  zenekar is. Egy csomó szaxofonos, köztük a Kettő Kettő vezére, ami van újra, bár állítólag mindigis volt.

Kilenc-fél tíz fele értem át az Akváriumba. Még a Copy Con ment, ugyanúgy hátul, mint ahol a Fishbone is és most kicsit előre vetítem a történéseket: úgy tűnik, hogy a helynek van valami különleges atmoszférája, mert zsinórban ez volt a második olyan este, amit koncertileg untam. Az első dolgom az volt, hogy leüljek az Editékhez. Na ez a rész volt a legkiválóbb dolog az estében, meg mikor a Ramses Hoppa pakolta a számokat és azt játszottuk egy lánnyal, hogy a DJ pult előtti rész a szárazföld és minden más a tenger, amibe nem lépünk bele. Illetve megmutattam a Sanyinak, hogy milyen a Kék Halál early reggae alapra. Szerintem kurvajó. Amúgyis tiszta gáz, hogy minden MC ezt az unalmas raggamuffint nyomja csak. Ja! Meg volt egy asztal, ami eldőlt és ezáltal teljesen más.. mondhatni értelmetlen funkciót töltött be. Megvizsgáltam egy másik asztalt. Abból jöttem rá, hogy ez is az volt, úgyhogy visszaállítottam. A mellettem helyet foglaló lánycsoport egyik tagja elismerően meg is jegyezte, hogy nagyon ügyes vagyok. Volt egy másik lány. Arról azt hittem, hogy 16 aztán kiderült, hogy 28. Így megy ez. Na ezek voltak a koncertek után. Pár szót a PASO-ról. Edittel táncoltam egy számomra teljesen ismeretlen Amy Winehouse számra, a Sanyit az istennek nem tudtam rávenni, hogy felmenjen a színpadra és onnan fotózzon közönséget. Mondjuk lehet nem is mehetett volna, mert engem például lekért a biztonsági őr, amikor csak fel akartam ülni kicsit. Vártam a mikulást, de csak nem jött, úgyhogy kimentem az előtérbe. Ott minden bizonnyal elaludtam, mert  egy másik őr szólt, hogy keljek fel, mert rontom az összképet. Ja! A koncert után még ettem pizzát meg hamburgert a helyen. Mindkettő kiváló. Rájöttem, hogy a nevekkel jobb ha nem foglalkozom a továbbiakban, úgyhogy elneveztem a fehérvári Pucok egyik nagykutyáját Zsoltnak. A barátnőjének általam adott nevére már nem emlékszem. Lemaradtam a Lakótelepről. Nem tudom volt-e. A kajás számukra  sem emlékszem, úgyhogy elnyomom az enyém.


Felteszem a vizet egy kisebb lábosba főni.
Rakok bele sót, olajat, letakarom.
Mások azt mondják, hogy a sót, meg az olajat a forrás után kéne csak beleraknom,
mert a forráspontja a sós víznek magasabb, Elismerem, de rájuk hagyom.

Igaz ami igaz, de nem spórolunk ezzel
a húzással milliárdokat
és az ózonlyuk se miattam fog kitágulni, szóval
tök-mind-egy.

A szószhoz alapvetően marhahús kell,
de én a nyolcba lakom és itt mélyszegénység van
még a Sparba is, hát még a hentesnél,
úgyhogy maradt a darált disznóhús.

Húsz dekából csinálom meg,
de előtte fogok egy hagymát, és
azt apróra vágom,
és olajon megdinsztelem,
majd hozzáadom az apróra vágott
zellert
és a lereszelt kettő darab répát.

A zellert azért nem reszeltem le,
mert későn jutott eszembe,
hogy lehetne azt is. Ezt is kicsit
melengetem, melengetem.

Aztán rádobom a húst,
az is picit megpirult,
jön a sűrített paradicsom
(vagy kettő kicsi vagy egy nagy,
ezt a dolgot rád bízom.)

Erre is öntök a vörösborból,
mert másképp látom, az nem fogy,
illetve rakok bele két babérlevelet
(mert egy igazi gourmand vagyok),

sót, borsot, meg egy rahedli szárított
bazsalikomot. bazsalikomot...

Amikor úgy gondolom, hogy kész, akkor kész.
Amikor úgy gondolom, hogy kész, akkor kész.

A tésztára rá a szósz,
rá a reszelt füstöltsajt és kész:
a Spaghetti Bolognese

türürürütttürü rüttütü

Spaghetti Bolognese

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr454954558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása