Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Baszd meg a rendszert

Madafaka

2013. március 9. - Budapest, Trafik Klub

Hatkor találkoztam a Robival, a Tamással meg a Gáborral a 6:3-ban, majd fél nyolcra átmentünk a Trafik klubba, mert terv szerint akkor álltunk volna be, de nem, mert a technikus valami előadás miatt csak negyed kilencre jött. A Robiék éreztették velem, hogy nem kellett volna akkor ennyire sietni.

Már a pénteki próbán biztos voltam benne, hogy nem fogunk tudni mindent eljátszani a ránk szorított 40 percben, de most így hirtelen a Szomolyán kívül semmit nem tudnék mondani, hogy mit nem játszottunk... Hacsak nem a Grundot, pedig azt szívesen lenyomtam volna, csak éppen nem jutott az eszembe, mint ahogy a Nincs egy hely se. De ne menjünk ennyire előre, ugyanis a Megtorlón meg a Csoszin kívül lent volt a Toma is, és hirtelen felindulásból gondoltam játszhatna ő a Szúnyogban, hiszen régen bőgőzött a KOC-ban, de ehhez jó lenne szerezni még egy gitárt, mert akkor lehetne abban a számban két gitár. Ezért először a Cathouse gitárosát támadtam be, akinél felfestettem az ördögöt a falra, miszerint nem biztos, hogy ez jó ötlet lenne, mert mi lesz, ha történik a gitárral valami, úgyhogy inkább a VotSka-val beszéltem le a dolgot, akik nyitottak is voltak rá.

Először a VotSka állt be. Megkérdeztem a szaxofonosukat, hogy fújna-e nálunk az este, de nem hajlott rá, viszont - nem hiszem, hogy ezért, de - buktam a gitárt is. Sokat akart a szarka... Következett a Cathouse, aminél a Robi előre jelezte, hogy a nagybőgős kurva sokat fog pepecselni és tényleg. De az még őt is váratlanul érte, amikor a dobos a pergőhangzás kapcsán kezdett igényeskedni, úgyhogy oda is kiáltott a Janinak, hogy ha ő is elkezd itt hepciáskodni, akkor szíjat hasít a hátából. Jöttünk mi.

Hívhatjuk beállásnak az elejét, de szerintem tekintsünk el ettől a kifejezéstől. Azt hiszem a Mekiszerelemmel kezdtünk, mint mindig és a Szúnyog volt a második, mert a Csosziék nagyon követelték. Ekkortájt jött meg a Candy, ami azt jelenti, hogy négyen jöttek ránk. Az már majdnem annyi, mint amennyien a színpadon voltunk, szóval kurvajó. A Gergő meg a barátnője körülbelül 5 számig bírta a jobb oldali hangfal előtt, majd felmentek feltehetőleg cigizni. Előbbi egyébként egy vicces nevű punk zenekarban dobol, aminek az énekes-gitárosa játszik az Új Látásmód Fúzióban, amiben még a Bernáth(y) is megfordult, amikor még élt, mint azt megtudtam. A zenekart egyébként előző nap láttam a Szférában és kurvajók voltak. Először azt mondtam, hogy a korai Érdekfeszületre hasonlít, de tekintve, hogy azt nem ismertem inkább olyan mint a Hiteljugend, csak nincs benne szintetizátor. Akkor volt egy punk gyerek is rajtuk, aki mindenáron pogózni akart, de nem talált partnert, és ezen kicsit ki is akadt. Na ő jöhetett volna ma is. Szóval amikor kimentek, meg is jegyeztem, hogy végre elkezdtünk fogyni és ennek fokozására előadtuk a Bogyiszlói Annabálon magyar nóta dalunkat, meg a Nád a házam tetejét, majd jöttek a további klasszikusok. A szintetizátorom gyakorlatilag hót fölöslegesen vittem magammal, mert a Szúnyogon kívül nem nagyon használtam ki, de legalább foglalta a helyet és zavart a szabad mozgásgyakorlatban. Egyszerűen nem tudok a színpadon két dolgot egyszerre csinálni. Ez már nagyon sokszor kiderült. 20 év után igazán megtanulhatnám.

Utánunk jött a Cathouse, amiben nagyon szépen csattogott a nagybőgő. A Mityának lett küldve a Stay aminek ő olyannyira megörült, hogy a koncert után azonnal kiposztolta. Akkor még nem tudta, hogy az este folyamán két hamutartófejű is bele fog kötni, amelyikből az egyik az Eresz. Igazából nem ez az első alkalom, hogy nem figyelek rá oda és a nem közös barátaimmal konfliktusba keveredik. Azt hiszem kéne csináltatnom neki, egy pólót, hogy a "Béla fejlesztője vagyok" vagy valami ilyesmit. Az ominózus dalnál mindenesetre meglöktem, úgyhogy a söre is kilöttyent, majd pogóztunk picit, ebbe ketten beszálltak, én megpróbáltam kilépni, de a kabátomnál fogva visszahúztak, jó volt. Aztán a gitár a Crazy Daisy - ami egy idegesítően rossz dal - alatt meg is adta magát, de a székelyek segítettek. A Janinak láthatóan kimondottan tetszett a koncert, de a VotSka-t már nem várta meg, ami szerintem hiba volt.

Mert a VotSka az egy nagyon jó zenekar, de nem tudnám megmondani, hogy mit játszanak. Az biztos, hogy nem ska zenekar és mégcsak nem is az itthon ska-punknak aposztrofált fos. Azt mondtam rájuk, hogy olyan, mint a Dog Eat Dog de csak azért, mert ebben is van egy szaxofon, de ezzel egyáltalán nem fedem le a valóságot. Sőt.

Koncert után még volt egy viszonylag rövidre vett beszélgetés fent, majd mentünk haza és a délelőtt valamint a fél délután átalvása után nekiláttunk a spenótos párna elkészítésének. Jó. Igazából ez úgy történt, hogy én mondtam, hogy ehetnénk ma ezt, az Ági meg megcsinálta. Azért leírom, hogy hogy kell, mert mégiscsak az én ötletem volt. Kell hozzá egy zacskó fagyasztott spenót, meg egy fél kilós kiszerelésű nyújtott fagyasztott leveles tészta. Előszöris ki kell ezeket olvasztani. Ezt én csináltam. A spenótot felmelegíted, belenyomsz mondjuk négy gerezd fokhagymát, majd felöntöd egy kevés tejjel.. Ezt nem figyeltem, pedig kellett volna, mert egyszer nagyon régen már akartam csinálni spenótot, és még telefonos segítséget is kértem, de úgyse sikerült jól. Mondjuk igazából nem a tej adagolása miatt, hanem mert vállaltan nem tudok rántást csinálni, ami pedig a végső fázisa a folyamatnak. Már a spenót maga is csodás lett. Ezután a tésztát felvágtam hat részre, amiből háromba az Ági még vágott pár csíkot, hogy majd kinézzen valahogy. Az aljára pakolt a spenótból, de nem szabad sokat, mert egyszer már megtapasztaltam, hogy könnyen kifolyhat, majd rá egy kevés sajtot. Aztán a lapot oldalt felhajtottuk kicsit, hogy egy általam úgynevezett csónak képződjön, erre rákerült a párna teteje, majd a két lapot óvatosan össze kellett dolgozni, kicsit a teteje meg lett kenve olajjal, de ez annyira nem fontos, majd az egész be  négyes fokozaton előmelegített sütőbe 10 percre, de legalábbis annyira, hogy megbarnuljon a teteje. Itt a vége. 

Utóirat: Most olvasom a hírt, hogy meghalt a Cipő. Megrendített.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr925127254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása