Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A bálkirálynő, nameg a női WC rejtélye

Madafaka

2007. március 7.  - Budapest, Trafó

Egyrészt újjáalakult a Re-G, másrészt dobost keresek, haramdrészt amúgyis itt vagyok szerdánként. Na ez volt az a három indok ami miatt tiszteletemet tettem Trafóban. A harmadik indok nem érdemel több szót. A másodikkal kapcsolatban csak annyit, hogy egy telefonszámmal gazdagodtam és térjünk is rá rögtön az elsőre.

A Re-G újjáalakult és jót is tett neki, meg nem is. Annak idején ők voltak azok, akik a Látlak Afrikájukkal kikergettek a világból. Na ez az idétlenség most megszűnni látszik (hacsak nem volt a koncert végén, mert én akkor épp mély álomba szenderültem a keverőpult előtt). ehelyett kaptunk egy olyan gitárszólóorgiát, amit már a Santananál is utáltam. A frontemberi posztot az új alakzatban egy beszélő srác és egy éneklő lány látja el. A kezdeti stádiumnak köszönhetően még elég sokat kellett puskázniuk, amitől valahol vesztett a produkció az értékéből, node spongyát rá. Ahogy kezdtek, az fergeteges volt. A lány a színpad melletti asztalon ülve ki-kiles a nézőtérre, a srác a földön a papírjaiba feledkezve mondja az igét. Mondtam is magamba, hogy na ez a gyerek aztán beleszar a dologba, dejó. Szimpatikus is lett ám egyből. Aztán fölállt és ahogy fölállt az arca is százszorosára dagadt. Hát amikor Copy-Con magát éljeneztette a színpadon már az is nevetség tárgyát képezte, nemhogy ennek az ismeretlen kis senkinek a tette. Persze meglehet, hogy csak egyfajta jamaicai életérzést akart átadni ezzel, vagy legalábbis megkapni. Márhogy szeressék. Aztán a következő ballépése a "ki szereti a nyelveket?" szexuális célzatú és ebben megerősített felkonfja volt, amire Szaby, a szintis, még rá is kontrázott nem látva be, hogy a  poén már eddig sem érte el a kívánt szintet. Számokba ne menjünk bele, mert jók voltak csak a sok gitár volt olykor zavarbaejtő, dehát ez a Santana gyerek is híres, akármennyire is vinnyog. A nézősereg fiatal egyedülálló lányok tömkelegéből épült fel, szal aki akart vadászni az minden további nélkül megtehette. De aki nem akart küzdeni, annak sem kellett sokáig keresni sokáig a prédát, hisz az est bálkirálynője valami ordenáré módon folyamatosan ott vonaglott a pult mellett. Őt meglepő módon senki nem akarta. A WC-n meg is vitattuk, hogy feltehetőleg egy négygyermekes családanyáról van szó, aki eljött picit kirúgni a hámból, de sok volt az eki. Apró érdekesség, hogy míg a lányok (feltehetőleg) azért járnak párban a budira, hogy kidumáljanak ezt azt, addig a férfiak mindezt alkalmi partnereikkel is könnyedén meg tudják tenni. Aztán persze az is lehet, hogy a női WC-ben ilyenkor titkos orgia zajlik. Már csak azért is gondolom ezt, mert mindig felháborodott tekinteteket látok már az előtérben, ha véletlen oda tévedek.

Beszélgetésünkkor csatlakozott hozzánk már az előbb említett énekes gyerek, aki a bálkirálynő szó elhangzása után egyből arcoskodott, hogy fölszedje-e valamelyikünknek, mire én közöltem vele, hogy teljesen rá van izgulva mióta látta a színpadon. Ekkor a harmadik srác beütötte az övön alulit. "Miért, te fönn voltál a színpadon?" "Hát ő volt az énekes." -mondtam. A nagyarcú frontember szomorúan elsomfordált én meg szemtanúja voltam annak, hogy hogyan kell jót tenni a viálggal.

Az est másik fellépője a Riddim Colony három tagja volt Áfonyával kiegészülve, aki egy selector, szal ő pakolta a lemezeket, a srácok meg beszéltek rá. Ebben az a szép, hogy mivel nem lehet érteni csak halandzsázni kell és a közönség őrjöng. Én az M-16 próbáján az általam egyáltalán nem ismert Sepultura - Roots Boody Rootsára tettem ezt fergetegesen jól. A másik roblémám az, hogy nemegyszer előfordult, hogy az előadók föl se mentek a színpadra, csak hagyták, hogy had prögjön a lemez, a közönség meg ekkor is a színpad felé fordulva táncolt, mintegy a  nemlétező produkciót figyelve. Az eredmény az lett, hogy a koncertet igazából nem kellett befejezni, mivel a nép lassan, de biztosan kifele fluktuált. Én is.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr7744232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lmild 2007.03.08. 13:36:52

Amióta téged böngészlek, rettegek a koncerteken, hogy vajon nem vagyok-e ciki egygyerekes családanya, aki kicsit kirúg a hámból...Illetve a ténytôl nem is, mert ha jjjól szemügyre vesszük a dolgot, nagyjából ez az igazság, bár a család kettônkbôl áll, de a résztvevôk számától függetlenül lehet az ember ciki.persze.csak az a baj, hogy eddig ez eszembe sem jutott, most meg végig azon tûnôdtem, hogy mennyire volt gyalázat a múltkor a Quimbyn a vonaglásom, bár én a legutolsó sorok egyikében álltam, nem a pultnál.

Toma 2007.03.08. 19:27:59

A PASO maxi cédét ne felejtsd majd el szombaton!!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.03.09. 06:57:11

a hölgy ha fiatalnak nézett volna ki is gáz lett volna amit csinál csak meglehet, akkor nem tette volna mindezt merhogy nincs rajta a kapuzárás előtti pánik.

itt alapvetően az volt a baj, hogy a tánc ereje teljesen elütött a tánctér lüktetésétől meg másról is szólt. a szexin megkötött ingről (ami már vagy 10 éve kiment a divatból) és a hajlefogóként használt SZTK szemüvegről meg nem is szóltam. mint ahogy arról se, hogy eleinte azon filóztam, hogy ez most egy identitászavaros pasi avagy egy ronda nő.

quimbyn szoktak rázni ha hátsó sorokban is? még ilyet.. :o)

megtisztelsz

Toma. nem felejtem el, de azé hívjál. mondjuk fosok koncerten bármit is venni és okkal.

A férfi akitől reszketned kötelező · http://www.lb27.hu 2007.03.09. 22:42:45

Fucken!


Azt a "Látlak Afrikát" én írtam!


Nextn time, i will kill U!

have fun:)

Zolcsi.... · http://www.lb27.hu 2007.03.09. 22:44:29

ja... zolcsi v oltam...

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.03.10. 06:32:58

:o) a történet teljességéhez hozzátartozik, hogy mikor ezt hallottuk a blue riveren a tomával, meg is jegyeztük, hogy csak azér, mer itt van a fél ladánybene még nem kéne ilyen idétlenségekkel traktálni a népet :o) de így azé már érthetőbb a dolog ;o) de ez akkorsem egy jó szám. nem jön át. kifejtem.

a refrén: látlak afrika és te is látsz engem.
a felháborodott kérdés: jó. és akkor mi van?

még az életérzést se értem, ami ebből a számból sugárzódni kéne. aztán persze lehet hogy a verserész meg csak úgy hemzseg a mondanivalótól, de arra én nem emlékszem, mer minden törlődött a refrénnel. az ilyet én nem szeretem.

viszont.

a beírások alkalmával kapok én ilyen leveleket, amin szerepel a kommentelők mélcíme szal tudtam én már az elsőből is, hogy te vagy a valaki :o)
süti beállítások módosítása