Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Nyolcan távoztak

Madafaka

2008. május 25. - Budapest, Blues Alley
2008. május 24. - Budapest, Gödör

Május 25. fontos dátum a Douglas Adams rajongók számára, hiszen ezen a napon tartják a Nemzetközi Törölközőnapot. A Rock Night produkciós iroda az általa szervezett rendezvényre az alábbi zenekarokat hozta el az érdeklődőknek. Fekete Péter, Kids Of Cracatau, Madagaszkár messze van, Nemkéne.

Az estét 18.15 körül, tehát uszkve negyedórás késéssel a Fekete Péter kezdte, akik gyakorlatilag majdnem az összes verbális poént ellőtték a Galaxis Utikalaúzzal kapcsoaltban, aminek most mentem neki másodszor, de újfent rendkívül fárasztónak találtam. Azért csak le fogom küzdeni. Utoljára Asimovval voltam így. A Fekete Péter egyébként egy alter zenekar klarinéttal.

Mi olyan hét körül tudtunk kezdeni és mivel Süninek ment  a vonata, így kötött minket az idő, fél óra után abba is hagytuk játékot. Ez alatt az idő alatt 8 fő gondolta úgy, hogy nem akarnak a továbbiakban részesei lenni az estének. Ennek eredményeképp közel tizennyolcan hallgatták végig a vasárnapi Blues Alley-os koncertünket, mely a vasárnaphoz képest meglepően jó eredmény, de én személy szerint lényegesen többre számítottam. A szervezők is. Ez 80 százalékos javulás (Most tekintsünk el attól az apróságtól, hogy a következő két zenekar tagsága is a tömeget gazdagította.) a legutóbbi Vörös Yukas koncertünkhöz képest, ahol viszont 3 ember CD-t is vett, annak ellenére, hogy hihetetlen parasztul viselkedtem. Ezúttal udvarias voltam. Nem is csökkent az árukészlet.

Utánunk a Madagaszkár messze van következett, akik miután beálltak jó tíz percig elő sem kerültek. A helyzetet én egyáltalán nem értettem, majd mikor a fiúk egy szál törülközőben jelentek meg választ kaptam a "Hát ezek meg hova tűntek?" kérdésemre.

Az estét a Nemkéne zárta. Rajtuk már olyannyira jól éreztem magam, hogy az asztalokra is felmásztam, de Schleki folyamatosan lerángatott, hogy ezt nemkéne (muhaha), pedig vigyáztam.

Ápropó! A Fringe-en mindkét zenekar díjat nyert és a konferanszié hasonlóan szörnyű poénokkal bombázta a nagyérdeműt. Ebből is látszik, hogy nem szabad vicces nevet adni egy zenekarnak, mert ez okot ad arra, hogy valaki azt higgye magáról, hogy vicces, holott a viccből viccet csinálni egyáltalán nem vicces.

Előző nap koncertelfoglaltság gyanánt a Gödörbe látogattam el, hogy megtekintsem a PASO ingyenes feldolgozó-estjét, mely a WAMP keretei között került megrendezésre. (A W a vasárnapi szó tréfás írásmódjának első betűje és innestül joggal merül fel a kérdés, hogy mire a szombat. Vagy ez olyan, mint a vasárnapi vezető?) A Gödör és környéke számos fiatalt vonzott, úgyhogy első blikkre arra gondoltam, hogy a bejutás teljességgel lehetetlen lesz, aztán kiderült, hogy még bent se voltak tömöttek a sorok. A PASO fergetegesen jó volt. Az egyedüli problémám, hogy beszólt a csajomnak egy picsa, csak mert a táncunkkal megzavartuk a szemmel szopását valamint, hogy a nők férfiWC-be való beférkőzése már igencsak kezd elharapózni, de remélem az az éra sosem jön, mikor már egy jó szarásért is sorba kell állni.

A söntésnél egyedül a cigi vásárlás nem volt zökkenőmentes, ugyanis a pultos lány nem volt hajlandó kiszolgálni minket valami olyasmi indokkal, hogy majd ha jön a pultos, akkor kérjünk, majd elfordult tőlünk és megkérdezte, hogy ki a következő. Erre én heves szitokáradatot zúdítottam rá, majd arrébb léptem. Miután a hölgy úgy döntött, hogy Andi a következő vásárló, arra a kérdésre, hogy miért nem szolgált ki minket az imént, azt felelte, hogy mert ilyen ordenáré módon viselkedtem. Valószínűleg ez valami időhurok lehetett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr20493043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása