Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A szappan

Madafaka

2008. augusztus 28. - Budapest, 56-osok tere

Immáron 9. alkalommal kerül megrendezésre a Felvonulási téren az @rc plakátkiállítás. Talán eddig egyedül az első megnyitóján vehettem részt, és azon az Emil Rulez játszott egy igen szűk műértő hallgatóságnak. Ezúttal a PASO volt terítéken és én ismét ellátogattam a térre cigánykodni, akárcsak a Kapcsolat koncerten a Santana miatt.

A képeket egy az egyben kihagytam, mert majd menézem az Andival ha hazajön,  és amúgysem egészséges ha az ember magának tartja meg a pikírt megjegyzéseit, ami meg a tavalyi arc tükrében biztos lesz szépszámmal, hisz attól sem vertem a seggem a földhöz. Persze egy kiállított rombusz egyből belemászott a retinámba és mondtam is magmanak, hogy ez bizonyára egy borotvált pina és kiderült, hogy tényleg az. A szlogen egyébiránt az idei évben a Boldogság keresése. Nem tököltem: mentem a színpad irányába, ahol egy a Jászairól összegyűjtött fiatal breaktáncos csapat szórakoztatta a közönséget egy igencsak alacsony színpadon, mely egyáltalán nem volt zavaró, mivel az egész tér a színpad irányába lejtett egyrészt, másrészt meg a kivetítőn is végigkísérhette a produkciót az arra kíváncsi szemlélő, aki többek közt én voltam. A srácok egy meglehetősen monoton dalocskára ugráltak és mindannyian Nokia pólót viseltek. Ezen két dologtól eltekintve egész elfogadható volt a produkciójuk, ha mindez a Váci utcán történik, még lehet pénzt is szórok a kalapba.

Mikor végeztek megjelent a napi moderátor Novák Péter személyében, aki a következőt mondta: "Boldog karácsonyt" Ekkor mindenki hülyén nézett, majd Péter felvilágosította a közönséget, hogy az a feladat, hogy a közönség ismételje utána az elhangzottakat, ami a következő, persze tagoltan: "Boldog karácsonyt! / Boldog új évet! / Boldog húsvétot! / Boldog születésnapot! / Boldog névnapot!" Ez az a pont amíg még aszondtam, hogy szegények ki kell töltenie az időt, hát csinálja csak de ekkor átcsapott kínosba a dolog: "Boldog hétfőt!" Ekkor elöntötte az agyam egy nem-nem én ezt nem akarom érzés, de kitartottam: "Boldog keddet! / Boldog szerdát!" És ekkor a Novák egy igen meglepő dolgot művelt, hiszen mindenki már tűkön ülve várta a boldog csütörtököt ám ehelyett Péter megvillantotta költői vénáját: "Csütörtököt mondok: / az is legyen boldog!" Majd visszatértünk az eredeti verzióhoz:"Boldog pénteket! / Boldog szombatot! / Boldog vasárnapot!" Még órákig tudtam volna hallgatni, de ez volt a vége és miután mindenki szivébe beköltözött a boldogság, hát Péter felhívta a megjelent alkotókat egy közös fotó erejéig, majd felkonferálta a rövidfilmeket és levonult a színpadról.

Az első filmecskéből megtudhattam, hogy ugyanebben a pillanatban mi minden történik a világban, szóval nyugodtak lehetünk, mert Putyinnak nincs semmiféle gonosz terve a világ megsemmisítésére és az arabok/kínaiak is nyugton vannak. Ez volt a világpolitikai része a dolognak, majd jött a Coca-Cola megszületésének rövid története, amit nem igazán vágok, mert a sztori szerint van ez a gyógyszerész csóka, aki először kitalálja, hogy megcsinálja a Coca-Cola-t majd elkezdi kutatni, hogy milyen alapanyagok legyenek benne. Hát a józan paraszti ész nekem azt diktálja, hogy ez fordítva volt?! Ezután jött még egy Nokia reklám és színpadra lépett a PASO.

A Dávid szerintem be volt baszva a zenekar pedig egy nagyon precíz, a lábat igen jól megmozgató műsort prezentált, pár fiatal még vonatozott is. Sajnos - remélem utasításra - Krsa is erősen ráhangolódott erre a boldogság vonalra és konferálásai nagy részét ez a téma töltötte ki, ezzel kapcsolatban volt két nagyon érdekes mozzanat. Az egyik, hogy a Ponyvaregény feldolgozás előtt a Boldogságtól ordítani címmel példálódzott én meg már egyből a méltán népszerű Dobos Attila dalra asszociáltam, amit olykor a Yellow Spots is játszik, de végül nem az lett, ami nem is véletlen, hiszen példának okáért a Boldogságtól ordítani nem egy régi darab. Egy korábbi alkalommal pedig Krsa felszólította a közönséget, hogy mindenki adjon a mellette levőnek 5 forintot, amit amaz majd bizonyára mosollyal jutalmaz. Ez egy az egyben elmaradt. Igazából senki nem értette, hogy mi is van tulajdonképpen. Ettől a kis meglepetéstől eltekintve a zenekar mai alakítására 10 pontot adok. Sokat emelt az értéken a Monkey Man eljátszása, amit tőlük eleddig még soha nem hallottam. A Sziget után ismételten sikerült elkápráztatniuk. Ez szép  teljesítmény, valljuk be. Meglepő módon viszont a Gagarin nem hangzott el. Látszik, hogy komolyan veszik a fiúk az atomfenyegetést.

Koncert után hazafelé vettem az irányt, de ekkor láttam meg a Sanyiékat egy asztalnál és rögvest csatlakoztam hozzájuk, ahol Dani arra a következtetésre jutott, hogy a boldogság igencsak relatív és, hogy van akit például egy szappan is boldoggá tud  tenni.

A sör 450 és nagyon pocsék, ráadásul áramkimaradás is volt. Legutóbb ilyennel a Szépművészeti Múzeumban találkoztam a Lélek és test kiállításon, amin hiába hangsúlyoztuk, hogy akkor most szabad a csók, a múzeumőr nénik inkább kitessékeltek a teremből. Amúgy oda csütörtökönként olcsóbb a jegy meg tárlatvezetés is van, ha valakit érdekel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr70639404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása