Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Meg akarsz ölni?

Madafaka

2009. január 24.  - Budapest, Filter klub

Háromnegyed hétkor - mikor már a helyen kellett volna lennem a cuccokkal - még a házam sarkán álltam és vártam a kisbuszt.

Gondolom már a bevezető mondatból kiderül, hogy korántsem nevezhető zökkenőmentesnek az esti koncert alakulása, de ha ezt hívják kalandnak, akkor legközelebb nem kérek belőle. Peti hét körül tűnt fel a sarkon, Schlekit ekkor már uszkve egy órája várakoztattam Zuglóban a dobokkal. Negyed nyolcra meg is érkeztünk a Blahára és ahogy a Dohány utcára fordulunk sikeresen kieszközöltünk egy defektet, így már biztossá vált, hogy elkerülhetetlen lesz a kezdeti káosz. Schleki végül 19:50 körül ért le taxival. Én a köztes időszakot idegeskedéssel, föl-alá rohangálással és idegeskedéssel töltöttem, majd körülbelül 20:10-kor belekezdtünk a rövidített programba, ami azt jelenti, hogy az összes számunk közül háromra nem volt idő a fél órás produkcióban, mely megosztott sikert aratott. Minket a Kalambo kutyája követetett, ekkor már közel negyvenen voltak a helyen. Gyönyörűen szóltak, volt egy szaxofonosuk is, a Robit meg most először hallottam énekelni. Erős volt. Őket a Voodoo Allen követte, a tömeg tovább nőtt, (ekkor érkezett meg Andi, akit egyből előre rángattam) a basszusládám a koncert végére elszállt. Utánuk jött a Csermenk lakótelep és a közönséglétszám hirtelen átlépte a 80 fős álomhatárt. A táncos ezúttal nem csendült fel, de ennek ellenére határozottan elégedett vagyok az estével.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr1905538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása