Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Punk-rock is the way of life, avagy Pesten kevés a kuka

Madafaka

2009. február 24. - Budapest, Dürer kert

Hét év  zenei újságírás és még mindig nem jár alapból a Press Pass? Remélem a Szigetre azért csak bejutok ingyen.. Mindenesetre a március 19-i corvintetős Streetlight Manifestora előre akkreditálom majd magam, mert Dannak, a Kurva Anyád Booking mondjuk úgy ügyvezető igazgatójának ez külön kérése volt már ide is, csak én ezt nem tudtam.

Mivel a Wikipédia a ma egyik, ha nem a legfontosabb tudástára, így engedve a csábításnak megpróbáltam felvezetni rá a Kids Of Cracatau történtetét. Az angol oldalról ezt azonnal törölték, mondván ez senkit se érdekel (már ez fájt), a magyarról viszont csak délután fél háromkor került le, mert azt mondták, hogy valószínűleg nem én vagyok a szerző, mert máshol is szerepel a cucc, valamint Alensha javasolta, hogy "valami kulturáltabb felhasználói név se ártana, pl. olyan, ami nem utal a szexuális szokásaidra". Ez meg egyenesen felháborított, hiszen én sem feltételezem Alensháról, hogy folyamatosan menstruál, holott a neve határozottan ezt sugallja, viszont az efféle tipizálásból is látszik, hogy a lány szerint ma Magyarországon cigánybűnözés van. (Ezt csak azért írtam le, hogy jelentősen megugrasszam az olvasottságot, a történet szempontjából teljesen irreleváns. Mindenesetre mától bojkottálom a wikit.)

Miután háromnegyed hétkor elváltam Anditól az A38 felé vettem az irányt, hogy megváltsam csütörtökre az elővételes jegyeket (1300, de a helyszínen 2000; Timur Lenk és Neoprimitív lesz), majd miután ezzel végeztem a Dürerhez indultam, ahova háromnegyed nyolckor érkeztem meg. Első sörömet a Domonkos panziónál bontottam, mellyel az utca végére végeztem is, de mivel nem akartam szemetelni, így egészen a szórakozóhely bejáratáig hurcolhattam a kiürült dobozt.

Rövid szünet - mely alatt Lilivel megvitattuk, hogy fölösleges volt bezárni a Kultit, hisz azóta nem jár oda senki -, majd másfél óra csúszással kezdett a Just 'Cause, akiket én elvileg én most láttam először, ezzel szemben a basszusgitáros baromira ismerős volt. Zenéjük jelenleg kimerül a Reel Big Fish feldolgozás stádiumban, amiből egy estére három dal pont elég, úgyhogy rajtuk kicsit be is sokalltam. Játszottak még egy Operation Ivy számot is, de ez sem segített, bár odabaszott. A Tim Armstrong utánérzés énekesnek meglehetősen jó hangja van, ha a Toasters vonalán mozognának bizisten még be is jönne, de nem török inkább pálcát felettük, mert például a Rizsát is először leszidtam aztán meg agyondicsértem. Mindkét énekes menő fejkendőt viselt a sapkája alatt és őket nézve az jutott eszembe, hogy a Just 'Cause alakulásában nagy szerepet játszott, hogy kiszórták őket a fila rap jam első fordulóján. Amúgy bámulatos, hogy ilyen fiatalon össze tud verbuválódni egy 10 fős társaság, hogy zenéljen. Komolyan irigylem őket ezért. Már rajtuk is meglehetősen sokan voltak, a koncertjükről rengeteg fotó készült, remélem videó is, amit a frontember illő módon visszanéz, mert a mozgáskultúráján van még mit csiszolni, ugyanis ez a karemelgetős janizás a tánctéren is ciki, színpadon meg pláne.

A csúszás oka egyébként, hogy a nagyteremben színházi előadás volt rögvEST címmel, melynek lényege, hogy a színészek azt játszák el, amit a publikum követel. Állítólag nagyon jó, én a Beugrótól is a falra mászok.

Másodikként a The Last Minute lépett a színpadra, melyben Kutya többek közt elsírhatta, abbéli bánatát, hogy nincsenek itt se a skinheadek, se a rudeboyok, valamint bőszen éltethette a UNITY-t. Kezdetben az éneklése leginkább motyogásra hasonlított, de miután feltolták az éneket, kiderült, hogy kiabál. Nem tudom, hogy Dan miért titulálta rossznak Kutya MeSKAlin beli teljesítményét, szerintem teljesen jól tolja a gitár mellett. A Kutyának egyébként nagyon tetszik ez a dal:

Sajnos ő nem tud pénteken eljönni a Vörös Yukba, ahol 1200 forintért lesz Auróra és Csók és Könny, valamint Kids Of Cracatau, mivel bojkottálja a helyet. Ráadásul a március 7-i Tűzraktér beli koncertünkre se tud eljönni, melyen a Big Happy Woman Church és a Szarhonya társaságában lépünk fel, melyen a jegy ellenértéke 500 forint, mivel épp Pozsonyban koncertezik a The Hotknives-szal, akiket, amúgy előző nap Magyarországon is megnézhet az arra érdemes, amennyiben ellátogat Szombathelyre, ahol az OÁMK-ban a Tizenhét és az imént említett ska leganda mellett lépnek fel Angolhon szülöttei. Belépő elővételben 1200, helyszínen 1500. A 10 napos tervemből már csak egy koncert említése maradt ki: március 4-én, kedden hazánkba látogat a szlovén Elvis Jackson, melynek két előzenekara a Yellow Spots, illetve a Fit Fat. A koncert az A38-on kerül megrendezésre, a belépő 1000 forint.

A Last Minute időközben véget ért, és éjfélkor színpadra lépett a Sonic Boom Six. Hát az énekes lány az valami tünemény. Azon gondolkodtam, hogy én ugyan nem vagyok egy nagydarab állat, de simán össze tudnám roppantani, mint a taknyot, ehhez képest úgy ugrált, meg agresszorkodott, hogy öröm volt nézni. Fáradozása nem volt hiábavaló, mert a koncert egyharmadára egy kisebbfajta mosh is kialakult, és hogy a színpadra ne hulljanak nagyon az emberek, Dannal és Kutyával élőláncot alkotva figyeltük a pogozó ifjúságot. Utoljára ilyen feladatom még a múlt évezredben volt, mikoris a Kecskeméti repülőnapon arra kellett figyelnünk, hogy a balga civilek, ugyan ne rohangáljanak már be a kifutópályára, mert az annyira nem poén. Hiábano, mint ahogy a vicc is tartja mindenki security-snek születik, csak van aki továbbtanul.

A koncert végeztével elsétáltam a Cházár András utcai buszmegállóba, ahol azt az információt kaptam, hogy az éjszakai 20 perc múlva jön. Nem volt kedvem kivárni és amúgyis edzenem kell a testnevelés felmérésre, úgyhogy lekocogtam a Blahára. Hát ezzel a teljesítményemmel, nem fogok valami jó eredményt elérni, persze az utcai cipő-kabát lehet egyébként sem a legmegfelelőbb összeállítás a sportoláshoz. Természetesen a Blahán is előttem ment el a busz, ami mondjuk nem nagy gond, hisz tíz percenként jár, de azért én csak lesétáltam egy megállót még, majd az érkező járattal elmentem a Ferenc körútig, ahol betértem az éjjel-nappaliba, egy sonkás szendvicsért. Érkeztemkor Vangelistől a Paradicsom meghódítása szólt, engem meg nem sok választott el attól, hogy összerogyjak, mint mikor Gerard Depardieu megérkezik az új világba.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr66964963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bujumburi 2009.02.25. 18:01:54

állat a bejegyzés :)))
ahogy a SB6 is.... :D
az Operation Ivy feldolgozás alatt nem a Unityt érted? mert azt amúgy a RBF is feldolgozta.... :D

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.03.02. 10:21:31

valószínűleg arra. nem ismerem én azt a zenekart, amit leírtam is egyéb megnemnevezett forrásból tudom csak
süti beállítások módosítása