Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Apal Corsa

Madafaka

2009. július 14 - 19. - Tokaj, Hegyalja fesztivál

- Miről lehet felismerni a női WC-t?
- ???
- Sáros az ülőke.

0. nap

Egy laza 6 órás utazás után délután négyre érkeztünk meg a fesztivál területére, a sajtójegy kiadás 5 órakor vette kezdetét, úgyhogy még kész szerencse, hogy nem siettünk. Hatra már a sátrunkat is felállítottuk, úgyhogy mehettünk ki az Öreg Borozóba, aminek eredményeképp 9-re én csináltam egy laza lábkibicsaklást, a Timi viszont részleges ínszalagszakadást ért el, ami a fesztivál végéig kitartott, úgyhogy ellátogattunk Jabbához, az elsősegély félistenhez és befejeztük az aznapi ténykedésünket. A történethez hozzátartozik, hogy Andit elküldték, hogy szerezzen a Timinek jeget, merthogy a fesztivál területén nem volt. A kinti kocsma erre a célra legközelebbiként a nyíregyházai mekit ajánlotta. Apropó. Egyszerűen szörnyű a nyíregyi közlekedési lámpák összehangolása, vagy csak nekem volt piros folyton?!

1. nap

Reggel az első utunk az elsősegélyhez vezetett, ahol megtudtuk, hogy előző nap valaki eltörte a lábát. Úgy terveztem, hogy tízkor megírom a nulladik napi beszámolóm, hogy én legyek az egyetlen újságíró, aki még dolgozik is a fesztiválon, de a három órás netsátornyitás teljesen ellehetetlenítette a helyzetem, úgyhogy bementünk az ismerőseinkhez tusolni, majd megvettem a heti szódásüvegem és irány a borozó, mi más? Este Yellow Spots, aztán pihenés.

2. nap

Az előző nap elhívtak minket erre a napra kenuzni, de nem lett a dologból semmi. Mondjuk nem is bánom, örültünk, hogy eljutottunk az Öreghez, ahol egy három napon átívelő autóskártya parti vette kezdetét. Azért ilyenkor megkérdezi az ember magától, hogy éremes egyáltalán koncerteket szervezni, egy amúgyis tökéletes fesztiválon? Ráadásul a koncertlátogatások kihagyása még a kvázi kipihent ébredést is maga után vonja, ami a 3. nap nem jött létre, mivel az Irie Maffia megnézésével bekövetkezett a rekordidejű fél kettes fekvés. Muszáj szóvá tennem Andi napi reggelijét, mivel a városi központi helyen lévő Gólya büfé gyrosába már a mikrózás előtt bepakolják a zöldségeket és így a végtermék egy kimondottan undorító izé lesz, amit egyáltalán nem dob fel az olvasztott sajt.

3. nap

Kiderült, hogy mi nem mehetünk a VIP zuhanyzóba, mert nincs fotó a PASS-unkon, de mivel a sima előtt sem volt sor, így nem csináltunk ügyet a dologból. A szokásos Öreg Pincészet után a napi koncert a Ludditák volt. A fesztivállal egy időben bicikli verseny is folyt a hegyek között. A rekkenő hőségben én ezt egyáltalán nem találom normálisnak.

4. nap

A fürdés ezúttal elmaradt, gondoltuk egy napot csak kibírunk, másnapra kiderült hogy ez nagy hiba volt, kész csoda hogy nem ájultunk el, pedig volt egyfajta szagom. Láttam a Láma Dalaiból az utolsó számot, valamint ahogy beáll a Mátyás Attila Band, aztán elmentem aludni, mert nem voltam hajlandó a vihar miatt két órát csúszó Basemant Jaxx-re. A vihar amúgy korántsem volt olyan intenzív Tokajban, mint ahogy beharangozták, mindenesetre jobb félni, mint megijedni. Vacsorára sült harcsát ettem, míg Andi rántott sajtot kért. Egyik sem volt valami nagy szám.

5. nap


A hazaút unalmát egyedül a tiszaújvárosi Mátyás étterem dobta fel, ahol valami isteni csülkös gombapörköltet ettem, amiért már megérte hazaindulni. Furcsán jó volt az idei fesztivál is.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr911256091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.07.20. 12:42:08

nem. a sielés már nem elég menő

nina2000 2009.07.20. 12:57:49

...ja és a mai napra.

Két katona nézi a harcteret, leszakadt végtagok, testek, egyszer csak látja a "százados", hogy kijön egy borz az erdőből és felmászik az egy kezetlen, lábatlan hullára.
Társához fordul és mondja: Nézd már azt a hulát tozónBorz.

nina2000 2009.07.20. 12:58:58

"Nézd már azt a hulát tozónBorz."

....öööö hullát

mocc 2009.07.20. 13:06:45

...hengertérfogat???

Toma 2009.07.20. 15:29:27

@Madafaka: Akkor sáros lábbal rááll az ülőkére és állva szarik/pisál?

nina2000 2009.07.20. 18:25:13

Béláim aZúrban...hát nem nagy a mozgás itten :)

nesze ezt itt van kritizálni való :)

www.youtube.com/watch?v=C-Gssh0Xc38&feature=related

kekzokni1 2009.07.20. 19:40:50

várjáá mán te ott egyenruhában !
csak így felhasználási engedély nélkül használni az Apal Corsa-t ? höööö?
amúgy meg : műanyag karosszéria 2+2 üléssel Volkswagen vagy Porsche motorral 170 cm széles 120 cm magas

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.07.21. 10:04:44

@kekzokni1: nono! nem használtam én fel... épphogy kivettem a pakliból és így lett cím

mocc 2009.07.21. 10:41:40

Nna, vége a játéknak, mindent viszek a Zillel!

nina2000 2009.07.21. 11:05:40

@Madafaka:

Tudom csak azért van, hogy "látszat" újságírói munkára igényelhetsz sajtós jegyet mindenféle fesztiválra :D te kis opportunista :D ...öööö....most gonosz voltam :)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.07.21. 14:44:31

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt: a látszattal nem vagyok hajlandó egyet érteni

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.07.21. 14:53:01

nagyon ismerős volt ez a the vaporizers csak nem tudtam, hogy honnan. de már tudom. innen:

madafaka.blog.hu/2008/10/26/fekete_pentek_2

;)

sister 2009.10.24. 10:15:10

"Úgy terveztem, hogy tízkor megírom a nulladik napi beszámolóm, hogy én legyek az egyetlen újságíró, aki még dolgozik is a fesztiválon"

ÚJSÁGÍRÓ???

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.10.25. 07:40:47

@sister: hát az volt ráírva a nyakbaakasztómra...
süti beállítások módosítása