Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Bulik, balhék, sztorik

Madafaka

2008. augusztus 16. - Budapest, Sziget

Lassan vége van már ennek az egész tortúrának és én ennek végtelen mód örülök. Jövőre csak akkor ha ingyen van. Bár a fogyasztás miatt még így is kész ráfizetés. Ma költöttem a legtöbbet, annak ellenére, hogy fél liter vodkát is becsempésztem a gatyámban.

Délután háromra értünk ki, hogy menézzük a PASO-t, mert mégicsak ez az első Nagyszínpados koncertjük, melynek a végén ismét volt közönség-leültetés, amiben újfent önzetlenül vettem részt, ám ezúttal kedvem is volt hozzá, mivel remek bulit prezentáltak a srácok és a szél is kellemesen fújdogált.

Utánuk egy hatalmas nagy szünet következik, én azt hittem, hogy már elmúlt éjfél is, mikor az A38-on kezdődött a Psycho Mutants, ahol meg akartak verni, pedig csak táncoltam. Az eset mérhetetlenül felháborított, különösen mikor eddigre már amúgyis tele volt a testem számomra teljesen ismeretlen okú különböző sérülésekkel. Amúgy ekkor még csak este nyolc volt, szóval érezhető milyen fergetegesen emelkedett hangulatban lehettem és hogy az idő igazából legnagyobb meglepetésemre nem röpült csupán vánszorgott. Egyébiránt rajtuk ezúttal lényegesen többen voltak, mint Zánkán, ahol nem volt senki, szóval ez így elég falsul hangzik. Ezért inkább úgy mondom, hogy sokan voltak.

Utánuk Converse és New York Ska Jazz Ensemble, ahol tanulva a korábbi esetből a környékemen mindenkit meghívtam egy korty sörre, nem is lett baj. Ezután kaja és alvás.

Nem tudom melyik nap volt nézőcsúcs, de szerintem ez korántsem mérvadó, mert nézzünk csak meg valami apróságot. Az meglehet, hogy a nagy neveknek köszönhetően elő-előfordul, hogy lényegesen többen váltanak jegyet, de ezen emberek nagy része közvetlen a koncert után haza is oldalog. Ennek tudható be, hogy a Lovarda egyik nap sem tudta utolérni a tavalyi önmagát és félő ezzel a töbi szórakozóhely is ugyanígy járt. Konkrétan a nagyszínpad környéki helyeken a két szememmel láttam, hogy panganak az ürességtől. Jó nagy szar ez így.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr76621598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása