Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A fém ízű sör balladája

Madafaka

2013. április 26. - Budapest, Dürer Kert

A III.Killing-Billy Fesztivál

Fellépők: Surf Truckerz Project, The Arbat, Voodoo Allen, Gorilla, The Big Bunny Hall Swinger Club.

A koncertek pontban nyolckor kezdődtek így a Surf Truckerzről le is maradtunk, mivel a Városligetben söröztünk valami szobornál, ahova valaki hozott egy party-hordót is. Az abból folyatott sörnek nagyon finom a habja. A sörről nem tudok nyilatkozni, mert azt nem vártam meg. A Surf Truckerz egyébként a Schlekman testvérek új surf rock projectje. Gondolom ezért a Project a névben. A Truckerz meg leginkább a külső megjelenés miatt, vagy épp fordítva.

Kilenckor kezdett az Arbat. Őket már láttam. Namost vagy új a basszusgitáros, vagy eddig nem tűnt fel, hogy lány. Utoljára őket tavaly október 22-én láttam ugyanitt csak a kis teremben (ahol egyébként ma ska és reggae est volt), előtte meg jóval korábban a Rohamban, ami az első koncertjük volt amúgy. Az októberi bulin sokkolt a rengeteg rajongó, aminek hiánya a mérhetetlen empátiám miatt ezúttal nagyon zavaró volt. Gyakorlatilag kongott a jódlizásra szerekezetileg teljesen alkalmatlan nagyterem az ürességtől, vagy csak én nem tudok visszhangot kelteni. Kimondottan sajnáltam az énekest, hogy csak a barátnője poharába tudott vizipuskából vodkát tölteni. Látszik, hogy ők is lényegesen nagyobb tömegre számítottak, ami teljesen érthető, tekintve, hogy az 500 forintos belépőjegy teljes egészében lefogyasztható volt. Mondjuk ha sört vesz az ember például az összegből, majd utána elmegy vizelni és nem bunkó, akkor körülbelül 100 forintra jön ki a belépő. Úgy rémlik valamikor régen kialkudtam talán az akkormég Süss Fel Napban egy bérletet a WC-s nénivel, de a végelszámolásnál kiderült, hogy nem érte meg a dolog.

Az Arbaton találkoztam a Lacival meg a Csoszival, aztán a Voodoo Allenen meg még a Tomával is. Más fontos momentum nem nagyon jut eszembe a zenekarral kapcsolatban.

A Gorillára sem telt meg különösebben a terem. Őket amúgy összeségében elég unalmasnak találtam. A helyzetet csak a visszataps utáni első szám javította, ami kimondottan erős volt, ám a második számhoz azt jegyeztem fel, hogy olyan, mint valami rossz Pokolgép és ez nem túl bizalomgerjesztő megjegyzés. A koncertjük alatt amúgy volt wrecking is, ami a látottak alapján a pogó lány verziója. A wrecking egyébként a hangzatos rombolás angol megfelelője. Alant egy video látható a táncról.

Egyébként teljesen érthető a lökdösődés kialakulása, hiszen a féfiak társas tánca csak az Angyalbárban elfgadott, mint azt már évekkel ezelőtt a pogóval kapcsolatosan megállapítottam.

Az est utolsó fellépője a Big Bunny Hall volt, ami legutóbb (február 8-án) tetszett. Akkor ki is fejtettem, hogy ennek a fő oka, hogy nem nyomott el mindent a torzítós gitár, és nagyon örültem, mikor a beállás ezúttal is jól szólt. Aztán a koncert több ponton maga volt a pokol, de olyan szinten, hogy másnap kábé délig fájt a fülem is, szóval nem csak a levegőbe beszélek. A koncert legszebb pillanata a bűvésztrükk volt, mely performansz egy csodálatos kritika volt az IMF irányába.

Koncert után hazataxiztunk. Mivel Ági - aki legutóbb az új SOTE klubban ivott fém ízű sört, de ott a második korsón már nem volt érezhető ez a sajátos ízvilág, ám a ma estét gyakorlatilag végig kísérte - éhes volt, ezért rendeltünk pizzát, de mire megérkezett már csak én voltam ébren, 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr25252221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása