Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Toasters - 1. menet

Madafaka

Az a hír ütötte fel a fejét még szombaton, hogy a 300 elővételes jegyből már csak 230 van, szóval aki mindenképp ott akar lenni az A38-on március 10-én az igencsak kösse föl a gatyáját és csapjon a lovak közé. Hát mitagadás egyből befigyelt a zabszem és olyat tettem , amit még soha. Azon nyomban rendeltem egy jegyet az interneten. Ahogy a rendhagyó túlórám alatt oly sok hónap után a céges mp3 gyűjteményem hallgatom, hirtelen rámtör a felismerés: holnap van a határidő lejárta! Jajj most mi lesz?! Lehet, hogy lecsúszok a koncertről? - vetődik fel bennem a teljesen jogos kérdés. Hát azt bizony nem élném túl. - gondoltam és már szedtem is a sátorfámat. A Ticketportálnál azonban azt mondták, hogy nyugodjak meg. Van még vagy 500 jegy. Hát azért ez egy kicsit ellentmondásos, nem? Nameg azt is mondták, hogy hagyjam a fenébe a jegyrendelést, mert én ígyis-úgyis ugyanannyit fizetek, viszont ők a helyszíni vételért nagyobb jutalékot akaszthatnak. Mivel adóm egy plusz egy százalékáról nem döntöttem (ugyanis politikusainkat pont azért fizetem, hogy ezt tegyék meg helyettem), lelkiismereti kérdést csináltam a dologból, így ma sem tudtam meg, milyen érzés a neten rendelt jegy átvétele. Viszont újfent megtörtént, hogy száz forinttal többet fizettem, mint amennyibe maga a jegy került. Ha én viszem a papírt, akkor az úgy olcsóbb? És van olyan hely, ahol az ezernyolcszáz forintos jegy valóban ezernyolcszáz forint?

MÁS

Most pénteken, azaz február 23-án a Vörös Yukban fellép a Masszív (őket én nagyon szeretem, társasska). A futottak még kategóriában indul a Testi Egyenleg (amit én Ska-P közeli zenekarként tartok számon), a Panksapka (ami meg a nevéből adódóan biztos egy punk zenekar, aztán lehet, hogy jól meglepődök, de valószínűleg ska-punk lesz), valamint a Mordenbeet, ez utóbbinak a nevéről se hallottam még (arra gondolnék, hogybiztos egy HC zenekar, de asszem ezzel a feltételezéssel jó nagy bakot lövök, na majd kiderül). A belépő 500, a megjelenés meg kötelező. Így fog kinézni az este:

21:00-21:40 MORDENBEET
22:00-22:40 PANKSAPKA
23:00-00:00 TESTI EGYENLEG
00:20-01:20 MASSZÍV
Koncertek után ska-rock'n roll party

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr3338762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása