Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

szopinyali.hu

Madafaka

2009. október 17. - Sopron, Experience Rock Klub

Gyakorlatilag ebben a felállásban most először mentünk vidékre.

11.50-kor hívott a Violetta, hogy nem tud jönni, mert megfázott és az Opti is otthon marad vele, hogy ápolja. 13.40-re értem a Stadionokhoz, A 14 órára megbeszélt találkozási időpontot csak a Gábornak sikerült betartania. 13.50-kor felhívtam a Jasont, aki szomorkásan közölte, hogy épp most akart hívni, mert késni fog, Nagyiccén várja a buszát, de az nem jön. Peti kettőkor épp a Deák tér fele tartott, majd húsz perc múlva azt mondta, hogy már a Deákon van, úgyhogy én diszlokáltam az Örs vezér téri P+R parkolóba, ahova Dalma és Peti óra harminc körül meg is érkezett. Míg a Jasont vártuk kielemeztük a Szuperbojz óriásplakátját. Peti egyből felhívta rá a figyelmem, hogy milyen bénaság már, hogy a képen két zenekartag is basszusgitározik és valóban az. Ezt követően arról kezdett anekdotázni, hogy a Bajor a forgatáson annyira be volt baszva, hogy a szövegét felolvasni is képtelen volt. A bennfentes információáradat oka, hogy Peti statiszta a filmben. Óra negyven tájt Jason is befutott, úgyhogy átmentünk Erzsébetre a Robiért meg a Gombáért, majd 15.20-kor el is indulhattunk Sopronba. Az út nagyjából eseménytelenül zajlott, amennyiben eltekintünk az Egér útnál történt rendőrségi igazoltatástól, de mivel semmilyen hibát nem produkáltunk így tovább mehettünk. A lényeg, hogy mire Sopronba értünk mindenki kellemesen ellazult állapotba került, kivéve persze engem merthogy sofőrként nem ihattam. Miután kipakoltunk a klub előtt én gyorsan elhajtottam a Süni albérletéhez a kocsival, majd ittam egy sört, meg megízleltem Gomba pálinkáját és figyeltem a Yellow Spots beállását, ahol a nagybőgő végül vonalból szólt, mivel nem bíztak a basszusládámban, pedig nincs is annak semmi baja.

Amíg a Fit Fat beállt én a helyet kezdtem tanulmányozni. Először is az első emeleten lévő szórakozóhely rendelkezik egy iszonyat nagy színpaddal (ezt már korábban is észrevettem), rengeteg asztallal és székkel, egy nagyobb méretű bárpulttal, egy flipperrel, egy csocsóval meg három kanapéval, valamint körülbelül 40 fizető vendéggel. A sör ára 290 forint, amit egyáltalán nem sokallottam, hanem inkább felmentem a színpadra, kiosztottam a szetlistát, majd elkezdtük a Mekiszerelmet, amiben a Süni fújt, aztán meg jött a Dallas, amiben szintén. A többiben nem nagyon, mert még mindig nem tökéletes a keze, úgyhogy le is ment a színpadról és csak a Himnuszra jött vissza vokálozni, de akkor már a Börtönre is maradt. Úgy a harmadik szám környékén 5 ember egész egyszerűen kiment a helyről és ekkor fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy aki hajlandó végighallgatni minket az kap egy ingyen CD-t (már amennyiben kell neki), mivel úgy tűnik 500 forintért a kutya se veszi meg. Ennek a gondolatnak hangot is adtam. A következő számnál újabb három ember távozott, aminek végtelenül örültem, mivel igencsak kevés lemezt hoztam magammal és nem szerettem volna, ha ezen itt összekapnak nekem vagy valami ehhez hasonló, ám mikor a korábban már elment csapat visszajött teljesen elbizonytalanodtam a végkifejletet illetően. Mindenesetre többeknek szemmel láthatóan tetszettünk, valamikor még tánc is volt, de zömében tapsoltak meg dülöngéltek az emberek. A lényeg a lényeg. Én nagyon jól éreztem magam, a zenésztársaim szintén, és még a Robi is megmondta, hogy kimondottan elégedett volt velem. Nem mondom, én is. Sajnos azonban a koncert után senki nem jött, oda hogy adjak már neki CD-t, úgyhogy ki is vittem a bejárati merchstandra, ahonnan aztán a később érkezők azon nyomban el is kapkodták.

Utánunk a Fit Fat következett, akik ezúttal még tetszettek is. Furcsamód erre a zenére még táncolni is lehet, amit meg is tettem. A Yellow Spots átállása alatt lépett hozzám egy lány, hogy égen földön keres mert érdekli ez az ingyencédé mizéria ám sajnos el kellett, hogy keserítsem a fentebb foglaltak fényében. Azért egy kitűzővel, meg egy honlapcímmel csak gazdagabb lett, hisz a dalokat onnan is le lehet tölteni.

Az est főzenekaraként aposztrofált Yellow Spots kezdésére mindenki fölállt és a színpad előtti nézőtér nagyjából meg is telt és a szűk számú nézősereg vígan rázta magát a slágerekre. Pogózni csak egy ember akart, de őt leállították a biztonságiak, mivel egyedül ez nem olyan nagy buli. Koncert után a fiatalember részéről még volt egy kisebb hőbörgés, aminek az őrség úgy vetett véget, hogy meghívták egy sörre. Furcsa hely ez. Spots alatt lehetőségem nyílt a literes korsó kipróbálására.  A  sör minősége megegyezik a fél literesével, viszont sokkal nehezebb. Kábé kétszer annyira.

Miután a Yellow Spots leszerelt megkértem Schlekit, hogy vigyen el minket a szálláshelyünkre, amit önzetlenül meg is tett. Kisebb szervezési problémák megoldása után úgy három óra magasságában mindenki alvó helyzetbe került, majd kilenc körül fel is keltünk. Süni hozott reggelit, melynek fogyasztása után 10 óra magasságában el is indultunk. Hazaúton már nem nagyon próbálkoztam a rádió üzemeltetésével, mivel ideúton kiderült, hogy erős ellentét van a busz AC/DC illetve Burzsoá Nyugdíjasok rajongói klubja között, helyette rábíztuk magunkat Jason humormorzsáira.

Második napja szellőztetem a buszt, mert iszonyat ami odabent uralkodik, de tudom, ha cigiszüneteket iktattam volna be, akkor még most is lefele tartanánk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr501462678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása