Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Kettő

Madafaka

2013. február 16. - Budapest, Viper Room / Roham

Február 4-én volt ugye a Vállalhatatlanok második koncertje, ami olyan jól sikerült, hogy még azon az éjjel eldöntöttük: ha törik, ha szakad mi bizony fellépünk a 36 óra pogón.

Szombaton reggel kilencre sikerült időpontot kapnunk, úgyhogy én fél nyolcra meg is érkeztem a helyre és épp elcsíptem a várpalotai Végállomás búcsúdalát, ami egy nagyon jól sikerült Quimby feldolgozás volt. Koncertjüket 6 punk aludta végig. Nagyon cukik voltak. A koncert után felgyújtották a villanyokat és kis késéssel következett a Maradék, amire állítólag Zalaegerszegről érkezett a rajongótáboruk. Szerintem ezt a zenekart én már valahol láttam, legalábbis a fiú énekesre emlékszem. Mivel a lány énekes is már régóta benne van a zenekarban és ő egyáltalán nem rémlik, lehet mégse láttam még őket. A kedvenc dalaim tőlük azok voltak, amikor egymásnak kiabáltak. Rajtuk amúgy már ment a pogó, világosban a punkok se tudtak aludni. A Zozi vett is egy doboz cigit gondolván arra, hogy ha nem tetszik majd a közönségnek a Vállalhatatlanok, akkor lesz majd mivel lekenyerezni őket, de erre végül nem került sor, mert a Vállalhatatlanok eszméletlenül jó volt. Körülbelül a felénél hangszert is cseréltünk, mert addigra már egy irtózatos vérhólyag keletkezett a jobb mutatóujjamon, ami hátráltatott a basszusgitározásban, de a billentyűket még így is tudtam nyomkodni. Megint megírtunk egy rakat slágert. Minden fönn van itt. A Himusz a 36-hozon illetve az Anarchiát a népneken természetesen pogó is volt. Sztárok vagyunk. Mindenesetre hazafelé megbeszéltük, hogy egy ideig most nem lesz koncert, mert akkor hamar ki fogunk égni.

SZÜNET

Este a Rohamban Voodoo Allen volt, meg Gutting Revue és Crooked. Az esemény pikantériája, hogy a Timinek meg a Vilinek ma volt az esküvője. Hát  a Timi az valami gyönyörű de tényleg. A Voodoo Allen azóta nem tud egy jó dalt letenni az asztalra, hogy a Gergő kilépett és az nem ma volt (cserébe így minden második szám kiváló). A Gutting Revuetől most se vágtam hanyatt magam, de szerencsére a Crooked kárpótolt mindenért, mint ahogy azt félhangosan meg is jegyeztem. Persze valljuk be. Hosszú távon az is sok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr525091646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása