Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Nincs kanál

Madafaka

2007. július 31. - Budapest, A38

Van nekem egy olyan barátom, hogy Zsombor. Na ő az iwiw-en ír minden héten egy koncertlistát, hogy mit érdemes megnézni. Tegnap épp a Singas Project volt terítéken.

Ahogy sétálok át a hídon  a túlpartról zavaró zörejek zúdulnak a fülembe a felismerhetetlenségig torzulva. A Petőfi híd budai hídfőjéig kell eljutnom, hogy felismerhessem  Zorall ép melyik híres magyar előadó feldolgozást játsza. Tökéletesen lényegtelen volt. A bejárat előtt találkozok Zsomborékkal és felvetem, mi lenne, ha úgy néznénk végig ezt a koncertet is, mint a minap a Colorstart, szóval hanyagoljuk a borsos belépő lecsengetését és inkább füleljünk külsőleg. Már csak azért is, mivel a kifizetett 500 forint egy az egyben lefogyasztható, de nekem semmi kedvem nincs vásárolni két hektoliter vizet. Tudtam, hogy sör lesz  a dologból. Pedig milyen szép is volt az ezt megelőző nap. 3 deci szóda a Pardonban 150-ért, aztán kirúgtam a hámból és levezetésképp a Kuplungban még ittam hatot összesen 180-ért. Ilyen olcsó még sosem volt egy estém tán. Egyedül a Király utcai gyrososnál költöttem indokolatlanul sokat a nyers salátaleveles, szeletelt vöröskáposztás gyrosra, amitől olyanokat büfögtem, mintha finganék. De ma.. Ma nem kerülhettem el a sorsom. Plusz 30 forintért vásároltam magamnak egy üveg Edelweis-ot, amit olyan iszonytató lassúsággal fogyasztottam el, hogy a koncert végéig épp kitartott. Igazából csak a feléig, de már az is egy eredmény. Rájöttem, hogy azért zavar az ital, mert a zene élvezete helyett arra helyezem a hangsúlyt, hogy ki ne löttyintsem. A Singas Projectre lényegesen kevesebben gyűltek össze, mint az egy héttel korábbi Yellow Spots - Timur Lenk combóra, ráadásul -  mint azt Szele elmésen meg is jegyezte - a Singa Projecten mindenki hátul ül, míg a Spotson mindenki hátul áll. Amúgy a Spotsot éppen ezért nem is élveztem annyira, mint más alkalmakkor. A legnagyobb sikert az Oké Májkül után (amiben fogalmam sincs mit lehet szeretni) a Boldogságtól ordítani tudnék feldolgozás érte el. Mondjuk ez érthető is, hiszen nagyon retro. A Timur Lenkre az addig tisztes távolból bámészkodó tömeg már előre dzsanázott. Apropó! Reggae Campen megtudtam, hogy a jaszkarizni (jelentése gizdázni, frenkizni, arcoskodni) az egy cigány szó. Szóval a tömeg elől, én viszont a pultnál. Meglepve tapasztaltam, hogy a frontember még ennyi év és rutin után sem tud normálisan frontemberkedni. Ez leginkább a húrszakadás alkalmával jött ki. Megosztottam volna ezt a problémám vele koncert után, de idő előtt bezárt a bazár. Namost a Dalmánál egyáltalán nem ez volt a helyzet. Már már meg merném kockáztatni, hogy velem egy szinten van a lány, csak az a hímsovinizmusom sértené kellőképp, ezért nem is teszem meg. Zsombor úgy hívott le, hogy azt mondta olyanok, mint a Morcheeba. Namost én tőlük csak a You and me-t vágom (Zsombor szerint zeneileg egy nulla vagyok), ez meg nagyon nem olyan. A magukat Down-tempo / Nu-Jazz / Lounge körbe helyező zenekarban NINCS GITÁR!!!! Ezt azért nagyon fontos kiemelni, mert mikor Szelével már fél órája vártunk valami eszement gitárszólót, akkor kaptuk meg Zsombortól, hogy nincs is benne gitár. Van helyette egy basszus, aki nagyon rá van kattanva Flea-re a RHCP-ből. Mozgástanilag legalábbis tuti, hogy a példaképei közé tartozik. A gitárszólót azért megkaptuk a szintis részéről, bár talán ez a rész volt a leggyengébb láncszeme  a produkciónak. Rajtuk kívül van még egy dobos meg egy szaxofonos (a Dalma (ex Zagastic) értelemszerűen az ének), illetőleg egy érdekeség. A VJ. A srác rendkívül jól pakolta a koncerten a képeket, videókat, így ha az énekből nem is jött volna le az üzenet - mivel több a dallam, mint a szöveg - a vetítő áthidalta ezt a problémát. Voltak feldolgozásdalok szövegtévesztéssel, de mivel én az eredetit se ismertem, így ez fel se tűnt. Tetszettek. A Robot Girl különösen, már csak a mozgás miatt is.

Utána levezetésképp még átmentem a TűzTate-be, ahol reggae-parádé volt. Mára Zsombor Verőcét javasolt, de az messze van, úgyhogy Gólyavár lesz (a fellépő legyen számomra is meglepetés), holnap Keret klub, ahol a Tapolczai Attila és Pásztor László által fémjelzett gitárduó szórakoztatja a mélyen tisztelt publikumot az amerikai illetve ír folk nótáikkal és  Bad Religion feldolgozásaikkal 18 és 20 óra között, majd pénteken irány Sarud, ahol szombaton KOC koncert. Jejeje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr20129904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása