Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Kétmillió kispál országa vagyunk

Madafaka

2008. május 30. - 31. Budapest, Szabadság tér

A hétvégét a Jövő Városa fesztiválon töltöttem, de lesz meglepetés is.

Egy rövid biciklis körút során teljesen spontán módon keveredtünk a Szabadság térre, ahol meglepve tapasztaltam, hogy a park szélén egy nagyméretű színpad áll zenészekkel. Azonmód hűsölésbe is fogtunk egy nagyobb fa árnyékában, majd arra a következtetésre jutottunk, hogy a biciklis tároló nyújtotta lehetőség ellenére célszerűségi okokból hazavisszük a kerékpárokat, majd egy üveg szangriával és egy-egy sajtos kiflivel és kolbásszal felvértezve kiülünk a Batthyány téren a Duna partra, majd ételünk elfogyasztását követően visszadiszlokálunk a Szabdság térre, ahol már játszott a Kaukázus, akikkel legutóbb a PaFe-n találkoztam. Mint másnap megtudtam: az Én vagyok a menő és az Anglia Magashegyi Underground általi MTV-n sikerre vivése csak azért történhetett meg mert az a Kaukázus egy üzleti side projectje. Nem mellékesen jegyezném meg, hogy a sétánk során a Kaukázustól hallott dallamok kísértetiesen emlékeztettek egy Pál Utcai Fiúk dalra, aztán meg valami Kispál ötvözet ugrott be. Úgy gondoltuk, hogy nem muszáj nekünk is elvegyülni a vásári forgatagban, így a korábban már felfedezett területen telepedtünk le. Innen remek rálátásunk nyílt a játszótérre, ahol pár bunkó fiatal birtokba vette a homokozóban elhelyezett vonatot, hogy abban borozgasson. Furcsáltam, hogy egy apuka/anyuka sem ment oda, hogy milyen alapon mutatnak rossz példát a csemetéjüknek. Másodikként az Erik Sumo band lépett fel, akik a beállásnál Richard Calydermann híres dalát is eljátszották, ami azonban a KOC után már egyáltalán nem vicces. Ekkorra már elfogyott az italunk, de annak ellenére, hogy mennyire álmosító is, vettünk még egyet meg valami sültkrumplifélét, ami leginkább fogpiszkálóra emlékeztetett. A Zagar-t a helyi mélygarázs árnyékában hallgattuk végig, majd kipróbáltam annak fizetős WC-jét, mert ekkorra a mobil WC-k (melyeknek ülőkéjét hiába hajtja fel az ember, az mégis visszacsap, így elkerülhetetlen, hogy pár csepp rákerüljön) már teljesen túlhajszoltakká váltak és mivel ez most nem egy kormányellenes tüntetés, így mégse hugyozhatunk a bokrok közé. Egyedül a férfi WC-t illetőleg voltam szerencsés, mivel a női vonalon itt is rengetegen voltak. A silent disco-t már nem vártuk meg, hanem átmentünk a Fészek klubba, ahol a a kiírás szerint 11 órától a Voodoo Allen lépett fel, de ebből éjfél lett. A hely előtt rengeteg csöves tanyázott, akik Andit vagy 10 szálra lejmolták le, bent viszont élőben láttam a méltatlanul elfeledett viccpatront, Tahi-Tóth Lászlót. A belépő elvileg 500 forint volt, de ez nekem nem tűnt fel. A túlságosan is magas páratartalmú helyen egy igen családias koncertnek voltam része, melynek keretében nekem küldték a Hernádi Judit féle Sohase mondd-ot. Véleményem szerint ez egy kisebb baklövés volt, hiszen a Voodoo Allennel való kapcsolatom a Döglött kutyák döglött lovak általam Halász Judit feldolgozássá avanzsálásától datálódik. Judit - Judit. A koncertjük végeztével egy nő a helyi portásnak felháborodottan panaszolta, hogy Józsikám, hogy lehet ilyet ide beengedni. Ezek azt éneklik, hogy szopjál le, nyaljál be, ráadásul még hamis is. Milyen alapon énekel valaki ilyet, ha ennyire hamis?! Mosolygott a szívem, úgyhogy gratuláltam is a zenekarnak. Iván! Adj kontaktot a helyhez! Szifon! Ne felejds el a CD-t!

Másnap Heaven Street Seven koncert volt a Szabadság téren és az énekes azt mondta, hogy Lófasz, Rogán Antal meg a csúszás miatt nem szólt a piknikezőkhöz, pedig akadt, aki a HS7 végeztével fölkiáltott, hogy gyertek, mert kezdődik. Tóni, nem kéne így kibaszni a rajongóiddal, hallod-e? Kicsit szomorkásan indultam így el a metróhoz, ahol aztán a kezembe nyomták a Kossuth tér 2006 legújabb példányát. Ma sem éltem hiába.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr93498897

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása