Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Az a fránya birka

Madafaka

2012. november 19. - Budapest, Szabad az Á...

Korábban. Konkrétan pont kettővel ezelőtt számoltam be a birkasütésemről és annak visszás végkifejletéről.

Akkor jeleztem, hogy ízre semmi extra nem volt, viszont a szag. Te... Két napja iszonyatosan büdös van a lakásban és ezen még az intenzív szellőztetés sem segít. Még jó, hogy nem maradok otthon! Mondjuk egy idő után meg lehet szokni... Szóval miután lenyomtuk a szokásos próbánk a Janinál lenéztem az Á...-ba. Javában játszott már az est egyetlen fellépője, az izraeli Shoshana, akiknek rendkívül impozáns a renoméjuk. Ennek ellenére sajnálatos módon két kezemen meg tudom számolni, hogy hanyan voltunk lent, pedig eszméletlen erős produkciót láthatott a szerencsés tízes. A dobos srác iszonyatos miket dobolt és a gitáros-orgonás énekes lány se volt semmi. A koncertjükön szemtanúja lehettem, amint egy halom morzsa elkezdett táncolni az asztalon a Zimmer Feri nagyjelenetét megszégyenítő módon.

Hazafelé találkoztam a Husztival a villamoson. Kérdezte, hogy honnan jövök. Mondtam. Kérdezte, hogy mi volt. Mondtam. Kérdezte, hogy az milyen zene. Nos igen. Én ilyenekről nem nagyon szoktam beszélni. Vagy jó vagy nem, de azért megpróbáltam. Olyan, mint amit egy kéttagú zenekar általában szokott, hogy a gitáros játszik egy témát, azt felveszi, loopoltatja és játszik rá, meg énekel. Hát ilyen volt a Shoshana is. Jó feszes, rockos. Nagyon jó volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr164916280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása