Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Idétlen időkig

Madafaka

2013. január 24. - Budapest, Szabad az Á...

Felnőtt fejjel azért van szükség tudatmódosító szerekre, mert csak így lehetsz igazán újra gyerek. Erre jutottam, ahogy közeledtem az Á... felé, ahol ma akusztikus est volt.

Állítólag terv szerint négy produkciót láthatott volna ma a közönség, de a negyediket, bizonyos Gimpel Tamást előző nap elverték Miskolcon, így csak három fellépő maradt, amiből kettő amúgy majdnem ugyanaz volt.

Körülbelül 20 főre rúghatott az értő közönség létszámilag, plusz egy francia pár, akik minden bizonnyal a helyi hostelből keveredtek le.

Az első zenekar egy három tagú formáció volt, nem is annyira akusztikus, hiszen volt egy basszusgitár is, meg egy elektro-akusztikus gitár és egy cajon. Információim szerint lett volna ének is, de ez elmaradt, amit én nagyon sajnáltam, mert így kaptunk tőlük egy rendkívül unalmas negyedórás produkciót. Van az az állapot mikor otthon prüntyögsz valami hangszeren és rákattansz egy témára és újra és újra játszod, és nem tudsz kitörni a körből, és már te is kurvára unod, de még mindig csinálod, mert elkapott a gépszíj. Na ilyenek voltak ők.

A Sámán (Akivel már legalább harmadszor találkoztam, de eddig sosem sikerült megjegyeznem se az arcát, se a nevét... Mondjuk idáig nem is írtam le soha, holott tudvalevő, hogy a puskaírás is sokat segít, mert azzal is csak tanul az ember, úgyhogy lehet, most ez is összejön.) mondta, hogy a következő zenekarra nagyon figyeljek oda, mert az egy punk-rock zenekar lesz, csak most akusztikusan, mert ezt a koncertet amúgy ő szervezte és ráflashelt erre az akusztikus est dologra. Szerintem ez hiba volt, hiszen tudvalevő, hogy Kurt Cobain is azért lett öngyilkos, mert visszanézte a Nirvana MTV Unplugged felvételét és az élményt képtelen volt feldolgozni. Az akusztikus gitár megöli a rockzenét. Ez nem volt másképp az Igor Mortis Vodka Klubbal sem, ami így ebben a megszólalási formábana Contact-ot juttatta eszembe, aminek a feloszlásáról a Csapás a múltból legutóbbi számában olvashatsz.

Az IMVK után az énekes fennmaradt a színpadon és a gitárossal karöltve előadott pár saját számot, majd vége lett a koncertnek. Gondoltam én.

De nem. Ugyanis olyan 10 perc szünet után újra az első zenekar következett lehetőleg még unalmasabban, mint korábban. Itt ekkor húrszakadás is történt, amire a gitáros úgy reagált, hogy abba kéne már ezt hagyni, mert ez így egyre kellemetlenebb, pedig szerintem ez nem ezen múlt. Bluest ének nélkül játszani a legnagyobb kelekótyaság a világon.

Aztán jött újra az IMVK, ami most már kicsit punkosabb jellegű számokat adott elő, de úgy éreztem, hogy nagyon újat már nem tudnak mutatni, úgyhogy a Cranberries Zombie-jára ott is hagytam a helyet.

Amúgy a következő koncertjük február 8-án lesz a Vörös Yukban, ahol normálisan fognak játszani, és biztos lemegy például a Follow The White Rabbit című számuk, aminek iszonyúan vicces a videoklipje, és ez alatt nem csak az elejét értem, hanem például az olyan kis finomságokat, mint például, hogy a dobos csaj magassarkúban tolja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr35042532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása