Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Itt a tavasz

Madafaka

2013. március 7. - Budapest, Gozsdu Manó Klub

A következő beszámolót nem tudom egy erős felütéssel kezdeni és lehet ezt  a hangvételt végig tartom, szóval a folytatást csak erős idegzetűeknek, illetve otthon fekvő betegeknek ajánlom. Utóbbiaknak különösen, mert ezzel is telik az idő.

Háromnegyed kilenckor találkoztam az Ágival a Deák téri templomnál, majd olyan negyed órát vártunk, hogy megérkezzen a Csilla. Ezt követően hármasban elindultunk a Gozsdu Manó Klub felé, ami nem meglepő módon a Gozsdu Udvarban van és mind a Király utca, mind pedig a másik utca felől is megközelíthető és ebből volt egy kisebb félreértés. Kilenc fele léptük át a bejárati ajtót és az első dolgunk a jegyvásárlás volt, amiben csak Csilla járt sikerrel. Nekem pénzt kellett váltanom, úgyhogy kikértem három korsó sört (a legolcsóbb a Borsodi 490-ért, a folyó bor decije  260.. nem egy olcsó kocsma, de nem is néz úgy ki), majd mivel a lányok szereztek helyet egy asztalnál, felültem a padra. A hely amúgy tele volt, ami nem olyan nagy szó, tekintve, hogy nincsen nagyon ülőhely, hiába a látszólag nagy méret. Kábé olyan 6-8 ilyen kettő-három személyes asztal volt, meg egy nagyobb.. ott talán ülhetnek egyszerre hatan szóval számold ki. Elit hely ez. A kezdésig (amit nyomon lehetett követni a fali kivetítőn), kikérdeztem a Csillát, hogy mi volt hétfőn, merthogy akkoris voltam ám koncerten, de arról még nem írtam, majd mikor láttuk, hogy visszament a zenekar a színpadra mi is lementünk. Amúgy tegnap este beköszöntött a tavasz. Csak szólok.

A Scatch egy szegedi ska zenekar, de akár debreceniek is lehetnének, mert zenéjükben elég sok hasonlóságot véltem felfedezni a Skafunderz-zel. Volt egy tangóharmonikás, aki néha zongorázott.. ezek a részek kicsit jazzesebbek voltak, volt egy basszusgitáros, aki énekelt, meg egy gitáros is aki szintén, illetve volt még egy gitáros a háttérben, aki egyszer szólózott is, de így megbújva ez kevésbé volt látványos. Meg volt még vagy három fúvós és egy dobos, akinek az arcáról vagy az elkeseredést és a végtelen unalmat olvastam le, vagy azt, hogy éppen alszik. Ska zenekarként tartják magukat számon, de szerintem inkább valami balkáni nem tudom mi a Skatch, nekem több helyen követhetetlenül bonyolultnak tűnt, bár a lányokat ez nem zavarta. Előre is mentek a relatíve kis tömegben, aminek egy jelentős hányadát a vidéki slepp tette ki, amit igazából sajnálok, mert szimpatikus zenekar volt.

A koncert vége fele megjelent pár arc, akikről azt hittem, hogy a koncert utáni discora jöttek, de mikor fél 11 magasságában a biztonsági őr kitessékelt minket, mert zárják az alsó szintet már tudtam, hogy ez nem így van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr395122682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása