Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Melinda

Madafaka

2009. május 29-31. - Várpalota, Pannónia fesztivál

Végre lehetett kézpénzzel vásárolni, 100 és 200 forint között kaptam a bor decijét, Ízek utcájának elnevezni két lángosost, egy kürtös kalácsost, valamint egy kifőzdét nagy bátorságra vall. A Port.hu sátrat nem találtam meg.

Úgy egy hónappal ezelőtt vettem egy 20 éves T3-as Transportert, aminek 60 km utazás után megfőztem a motorját. A kocsi Várpalota előestéjéig a szervizben állt, hogy kijavításra kerüljenek a hibái és mind motorikusan, mind váltóügyileg hajlandó legyen levinni minket, azaz Andit, Timit illetve jómagam. Mivel nem akartunk autópályán menni, így az utvonalterv.hu javaslatára Bicske felé kerültünk. A térképolvasás nem működött tökéletesen a nem mai térképen, így egy laza százast még rádobtunk az útra, viszont láttuk Bakonykútit. A MOL kúthoz érve, egyből ránk cuppant egy 5 fős társaság, hogy vigyük már le őket a városba. Megtettük, állítólag jobb volt, mint egy hullámvasút, végül délután egy óra magasságában sikerült sátorhelyet találnom a Wan2 színpad szomszédságában. Épp a Shanti Ska Tones játszott, akik a Port.hu-hoz voltak írva. A szervezőség ezt a színpadot ezek szerint okosan megszüntette, hisz a Port.hu csak addig üzemelt amíg a Nagyszínpad, illetve a Wan2 nem indult be, ezáltal teljesen hiteltelenné téve a "kibővültünk és már négy színpadon szórakoztatjuk a  tömeget" mottót, hisz ugyanaz a forgószínpadozás ment, mint a tavalyin, jó, pluszban volt egy Borsodi Malátabár is.

Az első napi felhozatalból a Shanti Ska Tones-on kívül láttam még a Végállomást, kicsit a Rómeó Vérziket - ahol az énekes ugyanolyan rekedt, mint a Lukács Laci és idén nem csinálnak tábort, mert jövőre lesznek 10 évesek és két legyet akarnak ütni egy csapásra, nem voltak érdekesek -, a Testi Egyenleget - ami kimondottan tetszett -, az Eddát - ami alatt ittam valami szörnyű pálinkát a Thomasékkal, úgyhogy ennek hatására önfeledtem hörögtem a Kör közepén állokat, valamint az Aurórát - ami nagy por kavart. Ezután a hidegre való tekintettel elvonultunk sátrainkba, és beállítottuk az ébresztőt a PASO-ra, hogy hátha, de Andival végül kihagytuk, Timi kemény volt. Viszont a sátorból meghallgattam a Mystery Gang basszusjátékát - ami most sem tetszett -, és Andi szomjoltását csillapítandó az éjjel kettes Hangmásra is vethettem egy pillantást, majd vacogó foggal visszamásztam a sátorba. Fogalmam sincs hogy bírták ezt az időt a mulatozók, és hogy hogy nem fagyott szét a punk gyerek a földön alva, mindenesetre másnap vettem a TESCO-ban eg polár pulcsit. Reggel 2 óvszerrel gazdagodott a bejárati ajtónk előtti tér, de a szomszédunk nem nagyon tudott választ adni rá, hogy ki lehetett a tulaj, hisz a barátnője menstruál.

A másnapi ebédem megoldásaként Thomasékat bevittem a Tescoba, ahol jól megpakoltuk magunkat, majd náluk ettem valami előre pácolt sülthúst. Fenséges volt. A cselekmény végrehajtásához meg kellett várni, míg eláll a ránk szakadó jégeső, mely csak a jég szempontjából nyújtott érdekességet a három nap történéseihez. Belmondoba csak belenéztünk a Hobo kimondottan jó volt és a Vad Fruttik is remek, az Irie Maffia alatt láttunk egy két méteres japánt és utána mentünk aludni. A Tesco Disco nem tudom miért jó.

A harmadik nap reggelén viszonylag meleg volt, úgyhogy elmentünk fürdeni a minimális nyomású tusolókban, pár merészebb nő még hajat is mosott. Őket nem értem. Ezután betértünk a Várpalota határán található Fogadó a két bagolyhoz nevű étterembe, ahol királyi környezetben darált húsból készült hagymás rostélyost ettem 2500-ért. Nem nagyon érte meg a dolog, kifele menet majdnem hánytam is. A történet pikantériája, hogy azért nem ettünk bent, mert első este vettem 10 deka hagymás húst 400 forintért, de látva a mennyiséget egyből dupláztam, de úgysem ért semmit. Így Andival gondoltuk elmegyünk valami csárdába és ezerért majd jól belakunk, de Várpalotán a belvárosi tömött pizzérián és a kevésbé üres nemtudomminekhívjamon kívül csak ezt a fogadót találtuk, holott még  Inotáig is elmerészkedtünk, ahol a Böllér Vendéglőben ehettünk volna Hot Dogot, ha akarunk. A Böllér amúgy elég csicsás egy hely volt a szökőkútjával, vízesésével és aranyhalaival. Kár, hogy csak egy sima kocsma. A Tesco természetesen a Pünkösdre tekintettel zárva volt. A Riddim Colony-t kintről hallgattuk végig, a Wan2-hoz az Anti Fitness Club végére érkeztünk, melyet a punktenger a középső ujjának magasztos fenntartásával nézett végig. Tomi jelezte is, hogy újíthatnának a srácok, mert kissé unalmas már a dolog. Nem tették. Az AFC egyébként nem szarabb semmivel, mint bármelyik másik fellépő, csak megírták régen a Kormány rendszert és ennélfogva minden valamit is magára adó punk szívből gyűlöli őket, merthogy eladták magukat az ördögnek és feladták az elveiket. Az, hogy a megkérdezettek közül senki nem járt régen AFC koncertre, mikor még punkok voltak semmit nem számított. Mindenesetre az egyik punknak sikerült megadnom azt az örömöt, hogy nem csak senki emo lányokkal fotózkodhatott, hanem magával Fekával, az AFC dobosával (aki már az AFC emo korszaka alatt dobolt a Macskanadrágban aztán mégse volt ott ciki). A zenekar végül a biztonsági őrök takarásában szállt be a kisbuszba, majd a punkok kíséretében hagyta el a fesztivált, akik eközben ugyan azt skandálták, hogy "Mocskos buzik", de nem köpködtek. A Prosectura alatt még határozottan emlékszem, hogy fröccsöztem, a PUF-on táncoltam, a Badáron nevettem, aztán 2130-kor mondom a Thomasnak, hogy én nem iszok már többet, ehhez tartottam is magam, de a következő pillanatban már a Brains kezd én meg a sátor mellett állok. Ez a törés totálisan kijózanított, olyannyira, hogy Andival el is mentünk aludni. Timi szerint mind a Belga, mind a Neo nagyon jó volt.

Másnap hétkor keltem, a lányokkal nem volt könnyű dolgom, de végül csak összepakoltunk az esőben és 11 fele el is hagytuk a fesztivál területét. Haza más útvonalon jöttünk, párszor az autópályára is fölszaladtunk, úgyhogy most várom a csekket. Sokba lesz így nekem ez a kocsi, úgyhogy remélem tudok vele roadkodni.

U.i.: A három nap alatt annak ellenére nem néztem meg a Trianon múzeumot, hogy még ingyen sör is járt érte. Baromira nem érdekel engem egy kiállított Nagy-Magyaroszág térkép, pedig biztos nagyon szép. Miért nem volt Beatrice?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr511158581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2009.06.02. 11:20:08

biztos, hogy nem is voltál ott, mert nem találkoztunk:)
1-2 észrevétel, megjegyzés: szólhattál volna a verdáról, mi is akartunk venni egyet csak nem találtunk jó árfekvésű fesztiválbuszt. bár mi már csütörtökön lementünk.
vad fruttik meg tényleg jó volt, de 3 számért akár bele se kellett volna kezdeniük...

Faraleth 2009.06.02. 12:06:12

szerintem tuti meleg vagy.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.06.02. 21:46:18

@itelethozo: ez csak egy viszonylag jó árfekvés, de most már rendszeresen megy pl. rockmaratonra, meg hegyaljára, meg amikor fellép a spots az iconon siófokon.. az valamikor júniusban van. ezt a 3 számos dolgot a beszámolódban is írtad és ott sem értem.

@Faraleth: Roland. szerintem nem.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.06.03. 08:20:26

@itelethozo: ja! és a levi igazolja, hogy lenn voltam :)
süti beállítások módosítása