Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

"Azért jöttem, hogy melleket bámuljak" - A Szarpofesszor rendel

Madafaka

2009. július 6. 7. - Pécs, Rockmaraton

Nem tanultam a szombatból. Újabb olajpróba még nagyobb kudarc, viszont 5 óra alatt leértünk Pécsre úgy, hogy szinte minden fánál meg kellett állni hugyozni a kompánia miatt, de legalább rendben figyelhettem az autó hozzáállását az utazás kérdéséhez. Nem is volt vele gond, még a hegymenetben hússzal előzgettük is egymást egy cement-szállítóval. Aztán persze beleunt és elhajtott, de egy ideig akkor is én voltam az utak királya.

Pécsett ezt már korántsem mondhattam el magamról, mivel a táblák alapján egyszerűen lehetetlen eligazodni. Milyen dolog már az, hogy csak az oldalútra rámenve és azon megfordulva derül ki, hogy merre van az a kurva Malomvölgy? Amúgy a táblarakók több ponton is elmehetnek a sunyiba, hisz példának okáért ha nem tudnám, hogy a 6-os bevisz Pestre akkor Százhalombatta után a táblák alapján rá kéne mennem az autópályára, abban pedig nincs semmi öröm. No a lényeg, hogy a vendégszerető pécsieknek hála (és itt most nem az idegbeteg bringás úrra gondolok aki majdnem belém szaladt) csak eljutottunk a parkolóba, ahol tömérdek punk fogadott egyáltalán nem meglepő módon, hiszen ma este a Nagyszínpadon a Konflikt és a Picsa társaságában fellép a GBH illetve a UK Subs. Hát nem ez minden punk álma? És hogy ez a remekség csupán 4000 forintba kerül már csak hab a tortán (a sör 320-ért folyik). Háromnegyed hétig nem nagyon volt semmi úgyhogy én is elkezdtem italozni. Alapvetően be sem akartam ma jönni, hisz 3000-ért láttam én már a GBH-t a Süss fel napban és ott se tetszett. Hát most elmondhatom hogy négyért is ugyanannyit ér, viszont a sznobizmus netovábbja, hogy számonként cserélték az énekes mikrofonállványát(!!!). Mindenesetre a Picsára (amit az esőnek köszönhetően áthelyeztek abba a sátorba, ami egyébként a tehetségkutató koncerteknek, a karaoke-nak és a vizespóló versenynek volt fenntartva) már okosan aludtam, a UK Subs-ot meg meg se vártam. Úgyis láttam már őket a Szigeten mikor nem tetszettek.

A másnap délelőtt városnézéssel telt miután találtunk egy ingyenes parkolóövezetet. Pécsen ugyan 250-ért kapsz gyrost, de mi inkább a Flekken 2-ben ettünk. Mondtam is Optikáéknak, hogy ha otthon Andinak elmesélem, hogy a Konflikttal egy étteremben kajáltam bizisten össze fogja fosni magát csodálatában. Aztán annyi más izgalmas dolog történt még a nap folyamán, hogy erről totálisan megfeledkeztem. Példának okáért ott van rögtön a Rózsaszín Pitbull akikről két éve az énekescsere kapcsán teljesen elszontyolodva nyilatkoztam. Aztán most rájöttem, hogy igazából akkor a fő probléma nem is a csere volt, hanem hogy akkor hallottam először józanul a Pitbullt. Merthogy a Pitbull unalmas egy zenekar. Nem úgy az utána jövő Yellow Spots, akikről csak úgy dőlt a víz a fülledt sátorban, de ezt a Szarpofesszor már nem láthatta, hiszen annyira kimerült az előző napban, hogy inkább elment romlott kalamárit enni. Kérdem én: Megérte?

U.i.: Beszéltem egy pécsváradi szervezővel, bizonyos Miklóssal, hogy intézzen koncertet a KOC-nak. Megy a szekér.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr741236582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci bácsi 2009.07.10. 17:53:50

Itt Szar professzor rendel köszönöm az utaztatást és a Mesterem elmebeteg viselkedését .Amugy jo volt ez a 3 nap.Még egyszer köszönöm!!SZESZ!!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.07.10. 20:44:14

@laci bácsi: ráadásul vettem ma új nívópálcát és kiderült hogy nemhogy folyik de még gyarapodik is az olaj. fogalmam sincs mit láttam szabadszállás előttt

laci bácsi 2009.07.11. 12:41:38

@Madafaka: Hát én ezt nem értem mert láthatoan fogyott az olaj az ut alatt de ha nem akkor jo!!Máskor is mehetünk valahova.
süti beállítások módosítása