Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Melitta

Madafaka

2012. november 15. - Budapest, Szabad az Á....

Iszonyatosan rövid beszámoló lesz. Amúgy volt már ennél rövidebb. Úgy rémlik akkor egy Mystery Gang koncertről írtam, de most nem. Kikeresem. Megvan.

Nagy nehézségek árán jegyeztem meg a címbeli nevet (ami egyébként nem szorgalmas méhet jelent, hanem a jelentése szorgalmas, méh.. vessző nélkül amúgy tényleg menőbb) és most nem írok arról, hogy ki viselt festőmaszkot, mert szerinte vicces, de hogy én többet Bunkó klubba nem megyek az 100%.  A 8 órai kiállítás megnyitóból én arra következtettem, hogy utána lesz már valami, de nem. Csak a warmup olyan éjfél körül kezdődött, ami a Gomba szerint egyáltalán nem volt jó és én adok a szavára, úgyhogy le se mentem már azt megnézni. Alvás.

U.i.: Az új terembe el kellene egy szellőző.

U.i.2.: Az, hogy este nyolc és éjfél között nincs semmi, az nem egy jó öltet. Csak hogy valami építőt is mondjak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr934909488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása