Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Fluffer = felszopó, és a számok még mindig nem hazudnak

Madafaka

2007. január 27. - Budapest, Gödör klub

A Malackát a kisszínpadra rakták, ami jó nagy köcsögség, tekintve, hogy ugyanakkora zenekar.. sőt.. lélekszámba nagyobb, mint a Hiperkarma vagy a PUF. Lesz például valami film, aminek a teljes zenei anyagát ők adják. Na erre varrjál gombot!

Ezt a kétszínpados koncepciót egyáltalán nem értem, mondjuk lehetséges, hogy pont a zenekar kérte a vitrinrészt, és akkor nincs miért háborognom, de én ebbe nem hiszek. Például, ha nekem aszongyák a Szigeten, hogy "Tessék, itt a Nagyszínpad.", hát bizisten nem felelelem azt, hogy "Petikém, én inkább a gondolkodóba szeretnék." A koncert egyébként frenetikus volt. A nagy számú közönség teljesen jól fogadta a zenekart és a zenekar is viszont. Ment a skanking, meg a laza pogó a fiatalok körében. Öröm volt nézni őket. Én amikor csak tehettem, skandáltam a nagyszínpadot de nem mentek át az istennek se. A vicces közjátékok ezúttal elmaradtak. Az új szám-régi szám arány 30-70 volt, akárcsak a korábban említett Csók és könnynél. A Tamással lefolytatott beszélgetésem konklúziója az volt, hogy átlagban 50-50 lenne az arány, de minthogy most új embereket lehetett/kellett megnyerni a Malacka fanklubba, így ez 30-70-re módosult. Ebből egyenes ágon következik, hogy az új számok nem ütnek akkorát. Az új album egyébként márciusban jelenik meg. Hát sok sikert.

Amikor a Malackának vége lett, kezdődött is a Hiperkarma, akik, akárcsak a CPg, az első megjelent anyagukra támaszkodnaki, ami nem is baj, mivel a második lemez első videklipjénél én ki is szálltam és nem követtem a zenekar munkásságát a továbbiakban. Olyannyira tartották magukat az első albumhoz, hogy még a Szekeres Andrást is elhívták, hogy elénekelje el az Erdőt. (Persze a második albumról is szóltak dalok, az arány olyan 60-40 lehetett.) Én ezidőtájt ádáz csatámat vívtam a piszoárral, közvetlenül az után, hogy kiengedtem egy lányt a vécéből, aki akár a barátok köztben is szerepelhetne és lehet meg is teszi. A harcból egyébként győztesen kerültem ki. Rendkívül érdekes jelenség, hogy csak egy ideig tudja abban a tempóban elnyelni a vizeletet a lefolyó, ahogy érkezik, ám idővel mindig az emberi nyomás győzedelmeskedik a technika ezen vívmánya fölött. Kifele menet már meg se rökönyödtem azon, hogy a tükörben egy randa lány szépítkezik. Azon már sokkal inkább, hogy nem is lány. A Hiperkarma iszonyúan és indokolatlanul hosszú koncertet adott viccesnek nem nevezhető videoháttérrel kiegészítve. A közönség nagyon imádta őket.

Utánuk a Pál utcai fiúk jött, amit eleinte oldalról hallgattam, de látva középen a nagy mozgást utat törtem magamnak. És csalódtam. A PUF nem csak szélen unalmas. Nohát a PUF albumi munkásságát azt én egyáltalán nem ismerem, szóval sajnálom, de nem tudom elmondani, hogy hány százalékban voltak a régi illetve az új számok, viszont a közönség nagyon jól fogadta őket. Én helyettük inkább söröztem, mert abban még soha nem csalódtam. De hogy erre a lagymatag izére is olyan lelkesen pogóznak, mint a GBH-ra.. Azért ez kiakasztó. Mondjuk tény, hogy ez inkább lányos volt. Érdemes olykor ilyet is látni, mert így jobban felértékelődik a megszokott.Segítettem pár csinos lánynak egy plakátmegszerzésben, amin a Malacka pofátlanul apró betűvel szerepelt a két másik zenekar mellett és emiatt már egy jó ideje nagyon iritált. Ők sem tudták mi az a fluffer.

A koncert után még volt cigányzenés diszkó. Hát kedvem lett volna levenni a cipőm, ha nem lett volna olyan büdös a zoknim. A lányok, kikbe simán belezúghattam volna, ekkorra már elpályáztak és a maradvány nem hozott túlzottan lázba. Mikor láttam, hogy az est legrészegebb ifja hevesen markolássza az egyiket, gondoltam is, hogy oh, míly szörnyű lesz az ébredés. Úgy negyed óra elteltével nagy meglepetésemre a fiatalember a lány nélkül jelent meg újra, holott már kalap kabát, menetre készek voltak. Mármár csodával határos ez a megmenekülés. Legalább olyan hihetetlen, mint az, hogy Bayer Friderika 16 éves korában azért akarja elhagyni az országot, mert pénzt akar keresni és szerinte itthon a zenei élet eléggé betagozódott. Igazából csak azért nem akartam elindulni, mert tudtam, hogy megérkezett a tél és nem akartam ebben részt venni, de mivel a Gödör is kezdett lehülni úgy voltam vele, hogy minek is maradjak. Kint hallottam, hogy a garázsban (merthogy a Gödör alatt van egy mélygarázs) folyamatosan jelez a tűzjelző. Mint azt megtudtam ennek oka, hogy mindenféle égő cigarettavég kerül le föntről és ez ellen nem lehet mit csinálni. Hát ez szomorú. Nameg az is, hogy úgy kell bejutnia ide az embernek, hogy először sorban áll a jegyért, aztán meg sorban áll, hogy bemehessen a jeggyel. Majd jön a sorbanállás a ruhatárnál, de itt már legalább lehet szemfüleskedni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr3532004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása