Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Éjjel fél háromkor már had ne adjak címet

Madafaka

2007. március 21. - Budapest, Trafó

Egy pillanatra sem szakadok el a zenétől. Emilió dagadt. Na bumm. Aki valaha is ránézett az már egyből levágta. A hírérték ott leledzik, hogy már ennek ő is tudatában van. Tudhatuk meg a ma esti aktívból. Apró adalék, hogy nekem a másik soha nem használt nickem az Emilio Vasquez. A Pankráció című számunkban ezen a néven küzdök meg Atmannal, a gitárosunkkal. A dal, mint oly sok másik is egy megtörtént esetet dolgoz fel. Ez konkrétan 2002. szilvesztere.

A másik hírmorzsa pediglen az, hogy a sztárok bizony rosszul öltözködnek, ami leginkább a stylistjuk hibája. Ez pedig a Viva mai témája volt. A műsort egyébként a VH1-ról vették át.

Skambulance ma nem volt. Ezzel gyakorlatilag a föl sem vetett témát egyből lezártam. Igazából nem is bánom ezt, mivel úgyse tudtam volna mit írni róluk, hiszen alig egy hónapja, hogy láttam őket és nem hiszem, hogy azóta bárminemű újdonsággal előrukkoltak volna. Ráadásul a közönségük is adott, szal feltehetőleg egy átlagos produkciót nyújtottak volna, ami persze nem gáz, csak nem tudtam volna róla mit írni. Na túl sok már a volna, úgyhogy vegyük sorjába mi VOLT.

Először is L. K. Beat. Namost ez egy állítólag 1985-ben alakult banda. Hát az jó rég volt, mi? Én speciel most hallottam róluk először, de a tagok életkora alátámasztja a feltevést, miszerint ez egy öreg zenekar. Hacsak nem vesszük figyelembe, hogy például a Hemü Band 2006-os, annak ellenére, hogy a tagjai nem mai gyerekek. Mondjuk a zene. Na  azene az egyértelműen igazolja, hogy az "L. K. Beat, aki mindenkit elkábít" csupán egy letűnt kor hírmorzsája. Az idézet egyébként konkrétan a frontember szájából hangzott el. Feltételezem, hogy az L. K. valójában semminek sem a rövidítése. Pusztán ezért a gegért választódott ki. Amivel kezdtek az a Madness One Step Beyondja volt, majd jött egy saját szám, ami engem kísértetiesen emlékeztetett a GM49-re előadásmódílag, azzal a különbséggel, hogy az azért mégiscsak erőteljes szintipop műfajt képviselt az élő hangszerek ellenére, míg itt pont az úgynevezett ska forma hatására nem lett akkora poén. Sőt mi több. Kifejezetten fájt a fülnek. Még egy dal volt, ami a múlt századot idézte. Arról meg mit ad isten, a KFT jutott az eszembe. Azért az LKB bebizonyította, hogy ők bizony haladnak a korral, hisz Ska-P feldolgozást is játszottak. Apropó! A koncert előtt fölhívott a Kati, hogy átküldi mélbe azon dobosok nevét, akik megfordultak a Club Tequilánál és megkérdezte, hogy föllépünk-e május 18-án a Vörös Yukban, ha úgy adódik. Én természetesen igent mondtam. Ezen az estén itt lesz még a Fekete Teve és a Ska-Pécs, ami egy Ska-P tribute banda. Őket egyszer láttam eleddig a Blue Riveren és ha attól eltekintünk, hogy a saját szám (Minek egy tribute zenekarnak saját szám?) felvétele elég bénán sikerült és ráadásul nem is tetszett, maga a produkció, főleg a nyitás elég ütősre sikeredett. Feltételezhetőleg azon az estén írtam meg a Nők nélkül még szebb az élet című opuszomat, szóval ez a koncert kábé pont egy évvel ezelőttre datálódott.

Az L. K. Beat-nél ami igen megkapó volt, az bizony a ruházatuk. Mindenkin valamilyen formában megjelent a ska kocka. A legdurvább e téren talán a dobos volt a kocskás ingében, hisz már maga a lábdob is eképp pompázott, minek eredményeként teljesen beleolvadt a figura a háttérbe. A női vokál/másodének igencsak kimagasló teljesítményt nyújtott. Olyannyira, hogy akadt olyan feldolgozás, amire az egyedi íz miatt nem is ismertem rá. A közönség részéről a kezdeti viszonylag népes tömeg, ami leginkább a nem létező hírnévnek volt köszönhető, lassan szertefoszlott. Az az igazság, hogy nem vette nagyon a lapot. A szűk megmaradt mag leginkább a barátokból, régi rajongókból meg belőlem tevődött össze. Úgy a koncert háromnegyedénél jelent meg egy Micheal Jackson figura, akit el is neveztem Rongyláb Gézának, de mivel ez asszem foglalt, így a Gumiláb Jani néven anyakönyveztettem. Őt a későbbiek folyamán alvó stádiumban láttam viszont. Készült róla pár fénykép az otthoni partyfotó-albumba, melyet az imént említebb idősebb grupieréteg készített önnön szórakoztatására. Megvan az a film, hogy Űrkommandó? "Úgy emlékezzenek rám, mint az emberre, aki a galaxist önnön pusztulásának látványával kápráztatta el." Mint az sejthető, ez egy B kategóriás sci-fi. Csak eszembe jutott. Nincs jelentősége. Egy szó, mint száz itt is voltak családanyák, de ez egyáltalán nem szúrt szemet, ezért nem is hozom szóba. A vendégváró sör ellenben úgy tűnik, hogy pohár méretűre csökkent. E mellett azért már mégsem mehetek el szó nélkül.

Az est másik fellépője a Ska Hecc volt, nohát róluk sem zenghetek nimbuszokat, tekintve, hogy a felét átbeszéltem a felét meg átaludtam. Zárszóként csak annyit, hogy volt lent egy feka srác, aki úgy mondta a hátamnak, hogy "Bocsánat", hogy menten azt hittem, hogy fehér. Mint megtudtam már jó ideje itt él hazánkban ezért nincs akcentusa. Fel is merült bennem a kérdés, hogy de hisz Janni (ejtsd dzsánni), meg Cookie (ejts Kuki, csak nem tudom egyikról se, hogy írják helyesen) se ma lépte át a határt. Lehet, hogy azért nem beszélnek jól, mert ebből élnek. El kéne kezdeni törni a magyart, hátha beficcen valami zaftos állás a Viasaton. Még egy dolog az L. K. Beathez. Mivel feltehetőleg nem volt kihangostíva kellőképp a lábcin, így nemegyszer olyan érzése volt az embernek, mintha valami menetelős cuccot hallgatna. A Ska Heccre meg megtelt a terem.

Haza egy vicces buszvezető hozott, aki annyira mésem volt jópofa, dehát a humorfesztiválon is akadnak tévedések.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr9449448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása