Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Brutalitás az A38-on

Madafaka

2009. március 7. - Budapest, Tűzraktér

Az előző nap vége és hazaútja hatására még erősen bennem élt a bánat, melyet a Petőfi rádió zenei szerkesztése okozott. A rádió annak idején, mint hiánypótló rádió alakította át a működését, ami rendben is van, hisz országos szinten valóban olyan zenekarok műveit sugározza, amik máshol nem szólalnak meg. Igen ám, csakhogy ez a kínálat nem, vagy nem a megfelelő ütemben bővül és így a bemutatkozási lehetőség továbbra is csak azoknak adatik meg, akik közel vannak a tűzhöz, az egyszeri hallgató meg azt hiszi, hogy ennyi a teljes magyar kínálat, úgyhogy a szolgáltatás egyik fő pillére össze is dőlt. Ráadásul a közvetített zenekarok tagsági átfedéseinek köszönhetően egyre több olyan hibrid jön létre, mely Darwin szerint már eleve halálra lenne ítélve, ráadásul már a középkori nemesi családok óta tudjuk, hogy a családon beleli házasság egyáltalán nem egészséges, ozt mégis fellép a Pannónia Fesztiválon a Kaukázus és a Magashegyi Undergrund is, hogy a legdurvább példát mondjam. A sofőr, akivel a cuccot vittük a helyszínre, a monológomból vajmi keveset értett.

6 óra előtt nem sokkal érkeztünk meg a volt Terézvárosi Általános iskola tornaterméhez, ami jelenleg kocsmaként üzemel. Szép komótosan összepakoltunk, majd végighallgattuk a Szarhonya beállását, akik igaz, hogy háromszor játszották el ugyanazt a számot és azt hittem emlékezni fogok rá, ez mégsincs így. Ekkor még senki nem volt lent, és Peti ki is fejezte abbéli félelmét, hogy ez mitsem fog változni. Én azért reménykedtem abban, hogy annyi csak összejön, hogy kifizethessük a múltkori próba díját. Fél kilenckor a Sünivel kiültünk jegyet szedni és egyszercsak azt vettük észre, hogy több ezer forint van már a kasszában. Én ugyan hallottam a youtube-on, hogy nagy a tapsvihar a Szarhonya koncertjein, de én akkorse gondoltam volna, hogy ennyi érdeklődőjük van. Muzsikájuk kellemes, Robi a felvételek alapján a Flashhez hasonlította őket, Aberrált úgy nyilatkozott, hogy nem mehet el szó nélkül amellett, hogy az énekes nagyon hasonlít rám. Ez nem igaz, mert szemüveges, csak nem hordja.

Mint mondtam már a Szarhonya közönsége is meglepett, de ami igazán kellemes csalódás volt az a másodikként fellépő Big Happy Woman Church volt. Rájuk úgy készültem, hogy egy belassult gondolkodó alter zenét kapok, ám hamar kiderült, hogy ez annál milliárdszor jobb. A zenekar alaposan fölkészült a közönség izgatására, zsákjukból különféle tárgyak kerültek elő, amiket aztán bedobáltak.

Rólunk elég annyi, hogy a szokásosan jók voltunk, páran még táncoltak is. Én nagyon álmos voltam és elég részeg is, mivel a három zenekar kapott két tálca sört és mivel a Peti azt nem szereti, így én rendesen rá is jártam.

Egyébként március 4-én az A38-on a biztonsági őrök összevertek egy lányt, miután a takarító rajta kapta őt, hogy a WC-ben dug a pasijával, úgyhogy ha jót akarsz, soha ne csinálj ilyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr22995450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása