Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Jótanács elsőrandevúzóknak

Madafaka

2009. május 13. - Budapest, A38

Régen nem jelentkeztem, mert nem volt miért. Hát most van.

Dr. Ring-Ding-el úgy 4 évvel ezelőtt találkoztam először a Blue River állóhajón. Azon az estén a Polemic volt a főzenekar és a közönség illetlenül kevés létszámban jelent meg, mindenesetre az egy szem selector társaságában szereplő német meglehetősen mély és pozitív benyomást gyakorolt rám, amit teljesen szétcseszett körülbelül egy évvel később, amikor immáron zenekarostul jött el hozzánk kezében egy ukelelével. Rémisztő volt. Aztán 2 éve Százhalombattán a Ladánybene táborban ismét helyrerakta magát az értéklistámon. Hozzá kell tenni, hogy ismételten egyedül lépett fel, úgyhogy nem véletlen, hogy visszás érzésekkel indultam neki a szombat est Dr. Ring-Ding and the Kingston Kitchennek, hisz ez már megint zenekaros project. Ráadásul a háttere a Rotterdam Ska Jazz Essamble állománya, velem meg nem egyszer előfordult már, hogy egy-egy ilyen ska jazz produkción olyan jót aludtam, hogy öröm volt nézni. Gondolkodtam is, hogy megéri-e nekem az 1500 forintot ez a koncert, de a feltehetőleg kevés eladott jegy eredményeként a koncert napjára az A38 a jegyárat 500 forintra redukálta, ráadásul azt is le lehetett fogyasztani (borravalóval egy sör). Ezt a lehetőséget már végképp nem hagyhattam ki.

A koncertkezdés nyolcra volt beígérve, úgyhogy mi kilencre mentünk, a Budapest Riddim feat Krsa tízkor kezdett. A zenekar különlegessége, hogy a Gravefruit hamvaiból azért emelkedett ki, hogy a feltörekvő budapesti MC-ket háttérzenével támogassa. Hát én nem tudom mi van ebben a városban, de hogy a Krsa-n kívül én mást még nem láttam velük az hétszentség. Kivéve az alakuló estjüket, amikor számos más híresség is szerepet kapott. Koncertjük kellemesen telt, nincs nagyon mit mondanom róla, Krsa-nak hála a plusz számok előtt bevörösödött a fülem. Az egyik dalukban felismerhető volt a Megloptak című KOC sláger akkordmenete, amiben semmi meglepő nincs, hiszen én erre a számra írtam meg. Pár nóta erejéig maga Dr. Ring-Ding is szerepet vállalt a produkcióban, hogy aztán egy uszkve 20 perces átszerelés után ismét birtokba vegye a színpadot a meglehetősen vidám zenekarával, melyből külön kiemelendő az örökké vigyorgó elektromos zongorista, akinek eleinte annyira le volt fojtva a hangszere, hogy azt hittük azért vigyorog ennyire, mert örül, hogy elhozták a haverok turnézni. Ennek a fényében a szólóját jól meg is tapsoltam. Az este folyamán a közönség soraiban semmilyen meghatározó dolgot nem tapasztaltam, szemben május 1-i PASO koncerttel, mikor a selector zenéjére táncoló fiatalok között részese voltam egy elsőrandis pár tétlenkedésének, akikről egyszerűen lerítt, hogy legszívesebben mindketten hagynák a fenébe ezt az egész ismerkedősdit, pusztán az illem az ami ezt megakadályozza. A tanácsom az, hogy ilyenkor inkább nyugodtan mondd meg a partnerednek, hogy felejtős a téma, minthogy az egész terem a lazának látszó táncotokon kacarásszon és így nemhogy a másikkal, de mással sem fog összejönni semmi.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr441132888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matthew · http://csibor.blog.hu 2009.05.20. 10:12:55

Véletlenül nem kevered King Djangoval? Neki volt ukelés koncertje a Gödörben.

KutyaLM · http://www.thelastminute.hu 2009.05.20. 11:44:24

Valamint nem ladánybene táborban volt, hanem ha jól emlékszem a skalandon!

Matthew · http://csibor.blog.hu 2009.05.20. 12:30:04

2005-ben volt a skalandon, 2006 elején a blue riveren és még azévben a reggae campen is játszott. meg asszem még 2005 előtt volt egy kultis koncertje is. de a skalandos "backstage" buli valószínüleg űberelhetetlen :))

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.05.20. 12:50:41

Matthew, de bizony:

"2006. március 10.
A-38, Babar Luck, PASO, King Django, veszteséges buli (gondolom) (az utsó nem fellépő)

9 órás érkeztemkor még csupán lézengő tömeggel találkoztam meg egy szakállas csöves fickóval, aki a merchstand mögött a gitárjával nagyon jól érzete magát, táncolgatott, pengetett, énekelt. Egyszóval elvolt. Meglepő volt számomra ezt a minimáltömeget látni tekintve, hogy információim szerint mikor én vettem a jegyem már csak 180 eladásra váró volt. A zenét Áfonya szolgáltatta, ami iszonytatúan lassú regi volt. Hirtelen el is bizonytalanodtam, hogy én bealvó bulira dobtam ki azt a rengeteg pénzt?! De megnyugtattak, hogy nem. A csöves időközben fölment a színpadra. Egyszerűen érthetetlen számomra, hogy a biztonságiak hogy a picsába nem dobták ki, hisz látszott, hogy nem odavaló. Aztán elkezdett játszani a hamis gitárján meg énekelt mindenféle dalokat az emberek meg imádták. Hogy mekkora művész. Én, hogyha ezzel a csókával teszemazt a Nyugati aluljárójában találkozok nemhogy két rugót, de még száz forintot se dobok a sapkájába mer annyira sem jó. A KOC annakidején a Best Of KoC albumon lényegesen magasabb színvonallal állt elő az akusztikus gitár+ének combóban, mint ez a fószer. Ugyanakkor volt annyi önkritikánk, hogy azért a nagyközönség elé mégse állunk ki ezzel. Nemúgy Babar Luck aki végighippiskedett vagy egy teljes órát. Őt a PASO követte, ami Jani kiválásával már végképp elvesztette számomra a személyes varázsát. Annak idején mikor megismertem a PASO-t úgy voltam vele, hogy hú milyen eredetik és milyen jók meg színesek. Ez a kép mostanra teljesen átértékelődött bennem. Lett viszonyítási alapom és ez hiba, nem kellettt volna bulikat szervezni a Jailhousba majd a Blue riverre és akkor még mindig ti lennétek az istenek, srácok ;o) Emlékszem a régi A38-as bulijukra mikor úgy hullámzott a hajó az embertömegtől, hogy képtelen voltam beletalálni a piszoárba. Ez a mostani már csak halvány utánzata annak. Na nem mondom. Azért néhány gyors számnál csak sikerült erőt vennem magamon, hogy táncoljak de akkorse volt már az igazi, na. Őket King Django és zenekara követte. Ring-ding sokkal de sokkal jobb volt nála, úgyhogy a koncertje nagy részét inkább beszélgetéssel ütöttem el. Majd amikor végre úgy döntöttem, hogy most aztán pörgés, bejelentette, hogy az ő előadásának bizony most vége szakad. Etután átmentem dancehall partyra a Trafóba aholis mindenfelé írd és mond hácéseket láttam. Hát ennyi."

ezúton kérek elnézést tárgyi tévedésemért.

Kutya, reggae camp-re gondolok, a 2005-ös Skalandra nem is emlékszem. Szerintem az nekem totál kimaradt.
süti beállítások módosítása