Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Víznap

Madafaka

2012. november 16. - Budapest, Szabad az Á...

Megint elkövettem azt a hibát, hogy előzetesen utánajártam a dolgoknak.

Dolgom volt koraeste a városban, így mikor fél nyolcat ütött az óra, már a Blaha fele mentem a Nyugati felől. Felhívtam a Mityát, hogy merre van, de mondta, hogy még otthon. Számoltam és arra jutottam, hogy mire ő beér a városba már úgyis kezdődnek a koncertek, úgyhogy a sörözés elmarad. Így visszatekintve egyáltalán nem lettem volna jó partner. Nyolc körül már a helyen voltam és a legnagyobb meglepetésre kikértem egy korsó vizet. Döntésemnek egyik oka, hogy kicsit fájt a fejem és meg mertem volna rá esküdni, hogy ennek a vízhiány az oka és valóban, a negyedik korsó környékén már nem is fájt. Kilenc körül természetesen még semmi nem volt, viszont túl voltunk már a beálláson. Elsőként az est második fellépője állt be, a Summer Schatzies. A dobos ebben a zenekarban mindösszesen egy oldaltamot meg egy pergőt használ, a beállásban még részt vett egy irritálóan pózer bőgős, meg egy énekes gitáros lány. Na őbelejük hallgattam délután és akkor tetszett. Most is. A másik fellépő bizonyos Tisch Bálint volt. Az ő beállása nem tűnt fel, mert a live actje kiválóan passzolt az amúgyis szóló zenéhez. Az SS énekesnőjének kérdésére adott válasz mutatott rá, hogy fél éjfél előtt nem fognak elkezdődni a koncertek, mivel addig nem jön le senki. Az ok és az okozat is igaznak bizonyult. Háromnegyed 10 körül eluralkodott rajtam a fáradtság, úgyhogy hazaugrottam aludni. Épp mikor szedelőzködtem jelent meg három olyan lény, akiket ha a Rubint Réka élőben látna nem hinne el. Elképzeltem, hogy majd mikor visszajövök akkor csak ilyen emberek lesznek lent és az mennyire vicces lesz, merthogy goth este volt. Körülbelül húsz percet sikerült aludnom 11-ig, de az a húsz perc maga volt a mennyország. Pontban fél 12-kor újra az Á...-ban voltam, a fura emberek legnagyobb meglepetésemre kisebbségbe kerültek.

Úgy rémlik pontosan kezdett az első fellépő, aki mellett egy hatalmas kukoricalámpás világított, az ő feje pedig el volt rejtve. Egyrészt kapucni volt a fején, másrészt talán harisnyát húzott rá. Nem tudom ezt biztosan, hiszen amikor énekelt mindig oldalra fordította a fejét, amiről a nazgulok jutottak eszembe a Gyűrűk Urából (Ennek most utána kellett ám néznem, mert nem tudtam, hogy hívják azokat akikre gondolok. Tedd ezt te is.), egyébként meg lefele nézett. A zenéje ilyenis volt meg olyanis, el lehetett rá bólogatni, a koncertet lezáró Gesundheit kimondottan tetszett.

A két koncert között érkezett meg egy pár, akik szerintem ezt a holtidőt használták ki, hogy ruhát cseréljenek. Legalábbis érkeztükkor még a lányon volt csíkos póló és nem sokkal később meg a fiún, aki egyébként egy rövidebb ideig egy csontvázzal is táncolt.

Még 10 óra előtt megjelent a helyen a Riszpekt ház kölyökképű fele  és elkezdett csevegni az SS tagjaival, aztán  fél 12 előtt még kint láttam a másik felét is. Aztán lent is. Felmerült bennem, hogy milyen kár, hogy nincs itt Ferencz, mert akkor megint fotózkodhatna  hírességekkel. Az alábbi képen ő szerepel (jobb oldalt).

Jött az SS, és kiderült, hogy Plankó Füligéraszámhogyjátszhatokegyzenekarban Gergő a banda csörgőse. Erről beugrott mikor 2008-ban a debreceni Campus fesztiválon megkérdeztem a Lecsót, hogy belépne-e az akkor éppen tisztújításon áteső KOC-ba, merthogy akkor biztos sokan jönnének ránk. Na a Gergő nem ekkora kaliber. Vele és a dobossal egyébként nem volt semmi gondom, végig pontosan hozták ugyanazt. A basszusgitáros a koncertre talán még irritálóbb lett. Szerintem ivott, de puszta udvariasságból mondom ezt csupán, hisz már az üres nézőtérnek is produkálta magát, ami azért nagyon kemény dolog. És végül, de nem utolsó sorban az énekes lány... Na igen. Kedvesem. Alap, hogy ha fél perc szünet van két szám között, akkor azt nem tíz másodperces szellemeskedéssel töltöd ki, mert annyira nem vagy vicces, hogy húsz másodpercig a hasunkat fogjuk a  nevetéstől. Az önkritika ugyan megvolt, hogy ez volt az SS élete legszarabb bulija (Csak azért vetem el azt a feltételezésem, hogy ez volt az első koncert, mert akadt aki ismerte a dalok egy részét.), de szeretném jelezni, hogy ennek semmi köze nem volt a két elszakadt húrhoz, mivel azok hiányából semmit nem lehetett hallani. Amúgy azt továbbra is tartom, hogy a zene az jó volt.. Csak hosszú távon unalmas.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr994911100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása