Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Bandika, a forradalmár

Madafaka

2007. május 13. - Budapest, Margitsziget
2007. május 13. - Budapest, Kultiplex

Ha nem láttam volna a Majkának az új klipjét a Viván - melyben a drogfogyasztás helyett, inkább a lerészegedés mellett tör pálcát, azzal a nyomós indokkal, hogy mivel azt szabad, ezért nem árt -, akkor bizisten eszembe se jutott volna a Million Marijuana March budapesti megmozdulása. De mivel láttam, így mentem is.

4 óra magasságában érkeztem meg a Margit szigeti Szabadtéri színpadhoz, ahol immáron második alkalommal voltam. Az első dolog, ami feltűnt, hogy lényegesen kevesebben vannak, mint tavaly. Ez leginkább a Toi Toi és a sörcsap környékén érződött. A Toi Toi-nál volt egy kisebb afférom, mert nem volt teljesen világos, hogy az emberek úgynevezett európai módon állnak sorba, azaz egy sor jut a sok WC-re és az első ember az első szabadba megy. Értetlenségem fő oka az volt, hogy ez a technika egyszercsak spontán alakult ki, hiszen körülbelül egy órával korábban még a megszokott egy WC egy sor felállás zajlott, ráadásul most is egy olyan lány világosított fel, akiről első blikkre én nem vágtam le, hogy abból a bizonyos sorból került ki, hisz elég célirányosan startolt rá az általam választott toalettre és látva, hogy annál a bizonyosnál csak páran állnak, még jó, hogy oda álltam. Ezúton kérek elnézést, ha valakinek problémát okozott a rendbontásom.

A kevés embernek volt azonban előnye is. Hihetetlen könnyűvé vált az ismerősök megtalálása, úgyhogy hamarjában le is telepedtem a Béláékhoz, hogy meghallgassam a Hippikiller végét, amiben új dobos van és van egy tippem, hogy ki az, csak nem merem leírni, mert ha tévedek, akkor jön majd, hogy mennyire nem értek a dolgokhoz és én az ilyenre nagyon adok. A közönség ebben az időben még egyáltalán nem volt az a mozgolódó falka, mindenki ücsörgött a saját körében, csak a gyerekek és a kutyák rohangáltak követhetetlen rendszerben. Olyan volt az egész, mint egy orbitális osztálykirándulás, ami el van kerítve. Mint megtudtam, volt valami balhékezdemény még kettő óra magasságában, amit a homoszexualitását nem tudom, hogy fölvállaló moderátor valahogy elfelejtett, de erről majd később. A Hippikiller után egy kedves idősebb hölgy foglalta el a pódiumot, mint az önfeljelentők legöregebb példánya. Egy igencsak szívhezszóló beszédet intézett a szűkszámú közönséghez. Valóban megérintett, bár a mindenhol végrehajtható abortusz annyira nem volt világos a számomra, de azt már csak a feltüzelődés mondatta vele. Tényleg jól nyomta az első blikkre egyáltalán nem nagymama korú nagyszülő, bár az én nagyanyám is csak azóta ilyen öreg, hogy én is az vagyok. Utána a kopasz (!) Müller Péter következett, aki egy korábbi Viva TV-s interjúban megosztotta a közönséggel, hogy ő igazából minden tavasszal lenyírja a fejét kopaszra, hogy aztán a Szigetre már büszkén viselhesse a jól megszokott madárfészket a feje tetején. Hát Petikém, jó lesz belehúzni, mert már csak három és fél hónap van hátra, a hajad az meg sehol. Szerintem kamuzol. A Sziámi épp olyan elviselhetetlen volt, mint szokott. Egy tudatmódosító szert éltető rendezvényre tökéletes választás. Na utána következett, amit az imént pedzegettem. Tehát a moderátor, aki nem más, mint az a csóka, akivel miután a Novák Péter a Struccban csinált egy mélyinterjút, olyan híres lett, hogy egyből felkérték a Benne leszek a TV-ben zsűrijébe. Elmesélt egy szörnyen izgalmas történetet, ami a következőről szólt: Úgy tíz éve a fickó ücsörgött valami padon, amikor igazoltatták a rendőrök, majd találtak nála mittudomén hány gramm marihuánát. (Na ezen a ponton már elég agitálóra vette a srác a figurát, a hangsúlyozással, a rendőri szerv megnevezésével, holott ha egy pillanatra is elgondolkodna, akkor tudná, hogy az eljárás, amit ellene intéztek teljesen jogos volt, mert a kurva életbe is, marihuánát tartott, ami bűncselekmény.) Szóval a sztori az, hogy bevitték a fogdába, ahol összekerült egy taggal, aki azért ült, mert részegen kirabolt egy lakást. És a konklúzió. Ő sose rabolna ki részegen senkit, tehát ő nem követett el bűncselekményt. Hát ez hülye. Tudomám, hogy ez a hisztérika csak azért beszélt ilyen vehemensen, mert fölháborította, hogy szemben a csehekkel, nálunk nem történt attrocitás a rendőrséggel. Erre később is utalt, mikoris fölszólította a publikumot az agresszív fellépésre, mert szerinte csak így lehet eredményt elérni. Hála a jó égnek az utána következő Ladánybenéből László M Miksa szépen helyrerakta a dolgokat, megköszönve a rendőrség segítő munkáját a helyszín biztosítását illetőleg, ezáltal tanúbizonyságot téve kiváló helyzetfelismerési képességéről. A Ladánybenéről csak annyit, hogy háromból három. Sőt! A Béla most hallotta őket először, és azt mondta, hogy "Ez kurvajó!" Az eddig csak ücsörgő közönség egy jelentős hányada rájuk már elfoglalta a színpad előtti táncteret, így az aggodalmam egy csapásra elszállt, hogy itt egész este csak csendesülős bulira számíthat az egyszeri koncertlátogató. A Riddim Colony-n (amit a Balfasz Bandi csak Ribbon Colony-nak nevezett kétszer is), megjelent pár cannabis (ezt meg két ennel mondja, mint a kannát) cserje a színpad elején, amik ebben a csenevész formában egyáltalán nem mutattak jól. Ja! Bandika még arról is beszélt egy másik alkalommal, hogy mindenki termesszen otthon füvet, merthogy a kertészkedés az a pozitív jellemfejlődés egyik formája. Az utóbbival még egyet is érthetek akár, de most komolyan. Ez a rendezvény valójában arról szól, hogy ötletek tucatjait zúdítja az ifjúságra, hogy hogyan lehet szembeszegülni a törvénnyel és csak én vagyok az egyetlen szemellenzős barom, aki nem a praktikák miatt jött?

Az RC-n én már elég jól voltam, a Copy Con helyett meg inkább sorba álltam az utolsó két számot kivéve. Előtte volt egy feka arc, aki egy selector által pakolt lemezekre osztotta az igét, meglehetősen jól. Mondjuk a számok is tökösek voltak. AZ est záróakkordjaként a Jamie Winchester és Hrutka Róbert páros által szolgáltatott zeneművek csendültek fel, majd az LB27 próbatermébe való rövid kitérő után megérkeztem a Kultiplexbe, ahol az úgynevezett afterparty zajlott. Mint a pultosoktól megtudtam, közel sem volt annyira népeszerű, mint egy évvel korábban. A Kultiplex előtt megismertem Imrét, a Zöld Pardon egyik biztonsági őrét, aki nem mellesleg BMX-ezik, de most akar váltani mountain bike-ra, hogy azzal suhanhassék lefele úttalan utakon. Megvitattuk, hogy erre valahogy itthon nem harapott rá a média, úgyhogy nincs is benne annyi pénz, mint például a Bessenyei féle Red Bull-Air Race-ben, holott van olyan látványos. A másik témánk természetesen a ZP-s szolgálat milyensége volt. Most már tudok egy-két dolgot egy-két dologról.

Amúgy volt úgynevezett divatbemutató is, de az egyáltalán nem fogott meg.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr5575548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lmild 2007.05.17. 12:11:55

És a Carbonfools milyen vót?

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.05.17. 16:42:18

hát.. én azt szerintem nem láttam. mondjuk ha nem a jamie winchester volt az utolsó (márpedig az elég esélyes), akkor kifejezetten jó volt.
süti beállítások módosítása