Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Hoppácska!

Madafaka

2007. július 17. - Budapest, Kultiplex

Üdv újra! Kedden spontán látogatást tettem a Kultiplexben a késővel. Tekintve, hogy ez egy alapvetően metál meg HC est, így ismerőseim megrökönyödéssel fogadtak.

Nade nem is ez a lényeg, mert a Bandanason kívül nem is láttam ám mást (A Step On It már rég végzett mikor megérkeztem, a Misery Index meg úgyy hörög, mint a Cannibal Corpse és ez már nekem sok volt.), viszont ők kifejezetten tetszettek. Különösen a rendezői bal oldali gitáros volt szimpatikus aki, mint megtudtam, a Tizedes meg a többiekbe is játszik. Meg kell hagyni, időnként rendkívül szigorú volt, ahogy egyet egyet pendített. Ránéztem és olyan érzésem volt, hogy tuti jártunk már valahol egyazon kocsmában. Az énekes is megnyerő, kedves figurának látszott és A koncertjük vége felé a mosh is megindult.

Nade ami a lényeg, hogy állítólag keddenként fél áron van a szesz és most ez igaz is volt. Erre azért figyeljünk  oda. Ennek hátulütője, hogy népes tömeg gyűlik össze ilyenkor a pult előtt. Ráadásként a bejáratnál a készlet erejéig ingyen vodka-redbull akció volt, de erről csak késve értesültem. Egy nagydarab kopasz legény olyan szinten betaszajtott (Feltételezem, hogy így történt, máskülönben tettét nem tudom mivel magyarázni.), hogy megpróbált belémkötni, de mikor látta, hogy ebben egyáltalán nem vagyok partner, villámgyorsan továbbállt. Később a táncolók gyűrűjében láttam viszont. Éjfél körül léptem le, de addig kellemesen éreztem magam, és nem mellesleg találkoztam Böiler Jánossal még utoljára, a keddi USA-ba távozása előtt (Ezért kapott, egy Millert, csak hogy szokja.), aki mesélt pár érdekes adalékot a Free Festről, amiben egyébként igen tájékozott vagyok, hisz csak úgy köpi magából az információkat a média. Mint megtudtam, János nem szereti a búzasört, és fontos neki, hogy hideg legyen. Erre azért figyeljünk oda.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr32120190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása