Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A nagy szeszcsempészés

Madafaka

2008. augusztus 12. - Budapest, Sziget

A nulladik napot egy déli ebéddel kezdtem a Moszkva téri Pajtásban. A menü kimerült három szelet  csirkemellben és hozzá egy jó nagy adag majonézes krumpliban. Amikor kikaptam még nem gondoltam volna, hogy ennyire laktatató lesz. Ezért potom 990 forintot fizettem. Ezután nagybevásárlás következett, majd tegnapi beszámoló írás és olyan 5 körül indulás a Batyira, ahol Andi egy üveg Badacsonyi Olaszrizlinggel várt, merthogy ma bornapot tartottunk. Hát nem tündér ez a lány? A HÉV-i hőség pont elég volt arra, hogy a bor a fejembe szálljon így elmondhatom, hogy életem egyik legolcsóbb Sziget-élményében volt részem.

Aki az Iron Maidenre kíváncsi az ne is olvasson tovább, merthogy azt nem láttam.

Pedig kíváncsi lettem volna legalább a vizuálra, mert az előzenekaré sajnos siralmasra sikeredett. Távolról a kivetítő hiánya miatt a kislányból semmitsem láttam, egyedül a gitáros hajrázásából tudtam, hogy valaki van a színpadon. Lauren Harris ezen kis gikszer ellenére is kellemes benyomást nyújtott. Az az egy szám tetszett, amit láttam.

Megtaláltam viszont a 100 forintos száraz bort. Többekközt lehet kapni a Mokka Cukkában, illetve a Lovardánál, de előre szólok, hogy elég veszélyes ital. Maximum két házmestert ha  ittam, de 1 és 2 között igencsak édesdeden aludtam a füvön többek vigyázó szemétől övezve. A Lovarda az este még nem nyerte vissza régi fényét, többen ücsörögtek az asztaloknál, mint táncoltak rajta. Olyan 4 körül adtam fel a dolgot és döntöttem úgy, hogy hazamegyek mert aludhattam volna a sátorban is, de úgyis haza kell jönnöm másnap, akkormeg minek?! Ekkor érkezett a hívás, hogy Szaffiék ott vannak a bejárat előtt és nincs italuk, úgyhogy segítsek rajtuk. És ekkor elkövettem a legőrültebb dolgot, amit az ember csak tehet a Szigeten. Kicsempésztem egy karton sört a Szigetről.

Még hajnalban vettem egy New York Hot Dogot. Senkinek nem ajánlom. Sima Sparos virsli. Nem éri meg.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr73614309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpóca · http://sosefelejtemel.blog.hu 2008.08.14. 00:44:43

randi-guru.blog.hu
Ahogy az ember olvassa és olvassa a blogot várja hogy vajon mit fog takarni a szöveget emgelőző frappáns cím vajon az egész a nagy csempészésről szól?Frászt..ráadásul ki csempészte nem pedig be:D Amúgy engem megnevettetett nagyon tetszik:D a hotdog meg jah kb annyira new yorki mint az erős pista. peace
süti beállítások módosítása