Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Vitézy Dávid egyéni látásmódja

Madafaka

2012. október 22. - Budapest, Dürer kert

A este legjobb segge díjat a legiritálóbb lány kapta. Kezdetben.

Mondjuk nem volt nehéz dolga, tekintve, hogy alig-alig voltunk eleinte. Punk koncertek voltak amúgy meg Arbat. A nagyteremben meg technoparty. Fél kilenc körül érkeztem le, a Punkie ekkor még nem játszott. A Csáp azt mondta ez nem is baj, mivel az Arbat egy órát késni fog, úgyhogy jól is jön ki a csúszás. Kilenc körül kezdtek. A főének mikrofonja csapnivalóan rossz volt, egy szót nem lehetett érteni, a zene az valami deszkáspunk féle, én meg rájöttem, hogy kurvára nem szeretem ezt a zenét. Sokkoló volt rádöbbenni, hogy a hét eleji hard-core dömping nagyobb örömet okozott az én szívemnek, mint ez a förmedvény. A Peti szerint amúgy ez volt a legjobb koncert az este. Hát szerintem meg nem. Mert számomra a fénypont a Detox volt. Az úgy lennék én pávián, hogy ugráljak egy Dacián sora rendkívülimód beleivódott az elmémbe, a vendégvokalista lány félszegsége, meg olyan erős kontrasztban állt az énekessel, hogy egész egyszerűen öröm volt nézni. A zene is olyan volt, amilyet szeretek. A Detox jó. Miközben kijárkáltam sörért, meg cigizni az tűnt fel, hogy egyre több és több fiatal (zömében lány) jön a nagyterem programjára. Nem volt nehéz nem kiszúrnom őket, mert tíz másodpercenként különböző random helyekről feltörő örömsikolyoktól lett hangos a Dürer. A Hisztériától egyedül a Tépd szét a behívódra emlékszem. Ez van. A CAFB éjfeles kezdésére megérkezett az Arbat rajongótábora, ami megszámlálhatatlanul sok lányt jelent. Nem is értem. Hát nem lelkesedtek nagyon azért, hogy még egy punk zenekart meg kell nézniük a szeretett kedvenc előtt, de nem volt mit tenni. Eddig amúgy körülbelül huszan lehettünk, ebből elég csenevész volt a pogózok száma, és talán három ember volt rajtam kívül, aki minden zenekart megnézett.. mondjuk ebből az egyik zömmel aludt. Én nem tudtam, hogy a CAFB mindig rendőrnek öltözik, de azt mondják igen. Régiek ők is, jók is voltak. A Tibinek volt egy poénja az tetszett. Ja! És ebben a zenekarban van egy szintetizátor.

Szóval az Arbat. Én nem értem ezt az egészet. Az alapkoncepció az, hogy ők oroszok, pedig nem is.. mármint értemén, hogy van felmenő, de ez akkoris egy magyar zenekar aki oroszul játszik. A Leningrád hatás a zenében erősen érezhető, hiszen az egy orosz zenekar, ami oroszul játszik. Ami évente egyszer a Szigeten jó is, szóval nem értem, hogy hogy lehet ez életképes meg ennyire népszerű. Mondjuk tény, hogy netto faszságot beszélek, hogy miért lenne probléma, ha egy zenekar havonta meg tud tölteni egy klubbot. Szeretnék belelátni az agyamba, hogy mi a bajom. Az a lényeg, hogy az Arbat nem az én zeném és a befogadásban az sem segített, hogy a srác aki végigpogózta az egész estét most sem hagyta abba. Azon gondolkodtam végig, hogy ki fogja leütni. Na mivel ennyire nem tudtam átadni magam az estének, úgy döntöttem a továbbiakban már nem erőszakolom magam, úgyhogy el is indultam haza.

A Dürertől a Klinikákig laza két óra alatt jutottam el, úgyhogy volt időm gondolkodni az élet nagy dolgain. Döntésre nem jutottam, de úgy érzem még nem tudok olyan könnyedén szarni a világra, mint régen és amíg ezen nem változtatok, addig könnyen negatívba tudom fordítani magamban az amúgy teljesen jó estét, és ezzel csak magam alatt vágom a fát. Össze kell kaparnom magam... Mondjuk lehet csak túlkomplikálom a dolgot, mert az Arbatig nem volt semmi bajom. Biztos csak a lányok miatt volt az egész.

Kiegészítés (csak a cím miatt)

Mint azt bizonyára te is észrevetted a Blaha és a Corvin köz között villamospótló busz közlekedik egy ideig. Számomra teljesen érthetetlen okból éjjel egy és négy között a villamóspótló busz a Blahán nem a napközbeni megállóban áll meg, hanem ott, ahol az éjszakai járatok szoktak. Miért van ez?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr244863850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása