Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Útelágazás

Madafaka

2012. október 25. - Budapest, Dürer kert

Az este, amikor felbasztam az agyam.

Történt, hogy előző este nem mentem sehova. Jó ez ebben a formában nem igaz, mert Spots próbán voltam, szóval meghallgattam hogy énekel a Szasza. Jól. Aztán este haza. Másnap délre elkezdett kaparni a torkom, kicsit folyni az orrom, dehát ma volt a Gutting Revue pesti debütáló koncertje. Muszáj volt látnom őket.

Kilenc környékén kezdett a Skaballeros. Őket most lehetett utoljára látni. Az fasza, mert én most láttam őket először, mondjuk így közelítve a 35 felé rá kellett döbbennem, hogy a ska-punk egy unalmas fos. Nem is tudom elképzelni, hogy ez valaha is tetszett. Szerintem nem is volt ilyen időszakom. Remélem. Az a lényeg, hogy sokkal izgalmasabb volt a koncertjük alatt arról diskurálni a Timivel meg a Bencével, hogy mennyivel jobban járnak a brittek azzal, hogy a helpdeskeseknek indiai indiaiakat alkalmaznak, mert így nem kell befogadni őket, meg lakhatást biztosítani, meg a szociális támogatás meg a többi meg a többi. Erről és a világ kegyetlenségéről olyan jól elbeszélgettünk, hogy észre se vettük, hogy már megy a The Big Bunny Hall Swinger Club swing-punk zenekar. Na azért a vége felé csak bekeveredtünk a terembe, meg korábban én még hallottam egy Star Wars Cantina Band kontra Nincs Kettő Négy Nélkül egyveleget. Namost a zenekar ugyanolyan ska-punkot játszik, mint az előző, csak gengszterszerkóban. Ez egyáltalán nem tetszett. Nem is akartam, hogy játszanak még. Aztán jött a Gutting. A koncert első felében csupa új szám. Mármint olyan amit a régi Yellow Spots még nem játszott rommá (Kurvák vére), illetve volt jópár olyan, amit most hallottam először (pl. Demokrata Romantika). Ez a blokk maga volt a tökély. Azt láttam, hogy teljesen más irányba mennek el, mint amiben a Spots van/volt és most, hogy mindkét zenekar teljes erővel üzemel ez kimondottan szerencsés is, hiszen így nem fenyeget az a veszély, hogy majd a közönségnek kell választania két hasonszőrű produkció közül, mert szerény véleményem szerint abba mindkét zenekarnak beletörne a bicskája. Aztán jött a második rész. A régi számok. És a régi számok kurvaszarul szóltak. Tudom, hogy hazabeszélésnek fog tűnni, amit most mondok, de a régi számoknak a dob éppen annyira lelke, mint a többi hangszer és most a dob lapos volt, üres. Fú de nagyon nem tetszett. Egész egyszerűen lehetetlen volt rá táncolni. Kibuktam. Nagyonis. Aztán koncert után beszéltem a Gyurival, hogy mi a bajom. Szalonspiccesen ez nem megy annyira. A lényeg, hogy megtudtam, hogy még nagyon friss a dobos és hogy lesz majd jobb is, de én tartottam magam ahhoz, hogy igenis a régi Spots számok totál stílusidegenek a Gutting Revue-höz és erre nem válasz, Gyuri, hogy azokat is te írtad, mert akkor miért nem játszotok Csók és Könny meg Érdekfeszület számokat? Továbbá az is fel lett hozva, hogy azért is volt nekem zavaró a dob, mert volt viszonyítási alapom. Igenám, csakhogy a régi számok - mint később kiderült - egyrészt a Spots régi rajongóinak szólnak... Ők nem veszik észre amit én? A másik ok prózaibb. Még nincs egy egész estét kitöltő anyag a GR-ben. Ezt megértem. Addig addig fajult a vita, hogy leültünk egy asztalhoz, ahol az stíluselemző ész érveimre egy számomra ismeretlen lánytól egy rendkívülimód elfogadhatatlan nagyjából egy "nekem tetszett" jellegű választ kaptam. Olyannyira a plafonon voltam már, hogy egy meglehetősen obszcén, női, illetve homoszexuális férfi szemszögből akár sértőnek is tekinthető megjegyzést tettem arra nézvest, hogy ez miért is van így. Az üzenetnek természetesen csak az átvitt jelentése ami fontos, nevezetesen, hogy ha egy rajongó (vagy bárki) nem érti a problémám, és nem tud vitázni velem, hogy mit látok rosszul, akkor ne próbálja meg annyival elintézni a dolgot, hogy márpedig szerinte ez jó volt, meg örül, hogy voltak régi dalok, mert nem leszarom?! A lényegen ez mit sem változtat. A GR választott magának egy irányt az új számokkal. Azt kell követni. Mindenesetre elnézést kérek a vulgaritásom miatt. Tényleg. A Gutting Revue meg egy nagyszerű zenekar lesz. Csak ajánlani tudom.

Lezárhatnám akár itt is az estmesélést, mivel kiraktak minket a helyről, de a valódi szétválás a Blahán történt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr14871324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása