Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

A nevét azért megkérdeztem

Madafaka

2013. január 11. - Losonc (Szlovákia), New Slimak Klub

Amennyiben a tánc a vízszintes vágyak függőleges kifejezése, úgy általánosságban elmondható, hogy az emberek nagy része csak maszturbál. De nem Losoncon.

Ha jól emlékszem délután fél 5-re értem a próbateremhez Anikóval, akibe egy nagybőgő befér hátra kényelmesen, és én ennyit is ígértem.. Időközben azonban a Yellow Spots egy zongoristával is bővült, ami megnehezítette a bepakolást, de végül trükkösen ugyan, de csak befért a kilenc ember meg a cucc is. Ne is beszéljünk róla. Indulás után rutinos utazóhoz híven az Eresz egyből elővette az előre csomagolt tojásos szendvicsét, amit elmajszolt. Az Orsi hozott palacsintát, de én abból csak Balassagyarmaton ettem. Olyan nyolc fele érkeztünk meg a kocsmához, ahol éppen beállt a Mr. Psycho and the Dark Angels helyi rockabilly zenekar. Egyébként az este alapvetően a frontember születésnapja jegyében telt. Mi rögtön kikérünk egy sört meg egy tátra teát, de abból csak 55 %-os volt, az én szervezetem meg nem ahhoz volt szokva. Mindenesetre ez könnyebben csúszott.

Az este folyamán nem nagyon néztem rá az órámra, úgyhogy nem tudom mikor kezdett a CsótányDzsó, akiknek nagyon szarok voltak a felkonfjai. Talán csak az volt ilyen szempontból értékelhető, amikor a Tinker rólam beszélt. Konkrétan, hogy csak azért mentem ki, mert én mindenhova megyek, ahol ők fellépnek, ami mondjuk igaz, csak éppen másért. Például legközelebb január 19-én megyek rájuk az R33-ba, ami nem mellesleg Ferencz második szuperkoncertjének lesz a napja. Alattuk volt az első jel, hogy itt más világ van, ugyanis odajött hozzám egy lány, hogy nem táncolnék-e vele. Mondtam, hogy de. Perszehogy nem a legjobb dalok egyike jött, hanem csak egy átlagosan jó, viszont a kedvenc dalomat nekem küldték. Ennek örültem. Alapvetően amúgy rajtuk még nem nagyon volt mozgás.

Másodikként a fent nevezett főzenekar következett, a tánctér egyből megtelt, jóformán egy gombostűt se lehetett ledobni, azért Ferencz már itt is megpörgetett egy-két lányt, mert nem bírta ki, hogy ne jöjjön elő Spots előtt.

A Spots a Hallelujah-val kezdődött. Az Orsi kicsit bizonytalan volt, hogy táncoljon-e vagy sem, mert nem volt nagyon hely neki a színpadon, de végül csak igen, a helyi férfiak legnagyobb örömére. Egyet Ferencznek le is kellett tessékelnie. Egy számnál Ferenczet fölemelték a közönég fölé, aztán alighanem a kleptomán boogie alatt a koncert egy teljesen szürreális fordulatot vett. Miközben a Szasza az Orsit pörgette a színpadon, Ferencz becsajozott a nézőtéren, majd egy elnyújtott csókcsatát követően a lánnyal kézenfogva kivonult a helyről. Nem hagyhattam ezt annyiban, úgyhogy utánuk mentem. Ferenczet félrehúztam. Elmagyaráztam neki, hogy ne is álmodozzon arról, hogy majd letelepszik Losoncon és család meg gyerekek, úgyhogy innen átveszem az ügyet. Kicsit akadékoskodott ugyan, de nem tehetett mást, minthogy visszavonuljon a ketrecébe. Sajnos a lányról kiderült, hogy nem beszél magyarul és az angol sem az erőssége, úgyhogy a Kantról való eszmecseréről kénytelen voltam lemondani. Ám ekkor a segítségünkre sietett a lány barátnője, aki tudott magyarul, persze az olyan dolgokat, hogy szép a szemem nélküle is megértettem, mert láttam rajta, hogy ezt mondja, másról meg nem is nagyon beszélgettünk, mert nem kellett. Többen is drukkoltak nekünk, meg unszoltak, hogy vonoljunk el,  és a kedvesem többször ki is húzott a minuszokba. Mikorra indultunk volna a szállásra a Fordító megirigyelhette a szerelmem helyzetét és mindenképp velünk akart jönni, amibe én hirtelenjében nem mentem bele, mivel úgy éreztem, hogy eléggé rombolná az élményt, ha ő ott állna fölöttünk és fordítana aktus közben. A lányt meg egyedül nem engedte el. Ezért a Karcsi jól le is baszott, hogy igazán gondolhattam volna rá is és ő szívesen lett volna a wingmanem. Utólag könnyű okosnak lenni. Viszont öröm az ürömben, hogy legalább nem kerültem abba a helyzetbe, amibe Eresz, aki szintén csókolózott egy lánnyal, akit aztán összekevert a nővérével.

Mindenesetre valahogy csak elment mindenki a szállásra, kivéve engem. Én maradtam a lányokkal és átmentünk egy másik kocsmába, ahol új szintre helyeződött a beszélgetés. Konkrétan a Fordító teljesen kifordult magából, hogy mégis hogy képzeltem, hogy idejövök Losoncra és jól megbaszom a barátnőjét. Mégis milyen ember vagyok én. Most mit szólnék hozzá, ha a barátai jól seggberaknának. Ezen a ponton hívtam a Schlekit, hogy azt hiszem kicsit máshogy alakul az estém, mint terveztem, úgyhogy azonnal jöjjön értem, majd racionális okokból kiléptem az épp bimbódzó kapcsolatomból, majd visszamentem a koncert helyszíne elé, ahol fagyoskodtam vagy fél órát. Ezalatt a Schlekit megbüntették 30 eurora, mert nem állt meg egy stoptáblánál. Erre figyeljünk oda.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr665019718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása