Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Mi ez a szar?!

Madafaka

2009. október 9. - Budapest, Bem Mozi

Mint az előző posztból már sejthető volt, két év kihagyás után ismét ellátogattam a Bembe. Mentségemre legyen mondva, hogy a hely már ugye azóta bezárt (bár aztán meg kinyitott), valamint a Korruptivity zseniális megalkotójának meghívására egyszerűen vétek nemmet mondani.
A kezdés kilencre volt megbeszélve, úgyhogy a zenekar tagjait nyolcra rendeltem a helyre. Én hatra mentem a Volga Rakéta próbaterméhez, hogy elhozzuk a fellépéshez szükséges alapokat. Itt egy félreértésből adódóan kiderült, hogy kellett volna hoznom basszusládát, de egy gyors telefon, és máris használhattuk a Hisztéria ládáját, ami kimondottan nagy öröm volt a számomra, mert ennél könnyebb dobozzal én még soha nem találkoztam. Fél hétre értünk a vágóhídhoz, úgyhogy felhívtam a Jasont, akivel hétre beszéltem meg a találkozót, hogy a dobhoz a cserecuccot az itteni terméből magához tudja venni. A telefonból egyből kiderült, hogy ha nem teszek valamit, jelentős csúszni fog a terv, mivel ekkor még Nagyiccén várt a buszára, úgyhogy a Vágóhídról elmentünk az Örsre, majd vissza, így nyolc előtt sikerült is bepakolni a moziba. Időközben kiderült, hogy a koncert csak az éppen aktuálisan vetített film után kezdődhet, így Gyula nyitóbeszéde után komótosan megkezdtük a hangosítás összeállítását. Ekkor derült ki, hogy a basszusláda tápkábele a próbateremben maradt. Szerencsére a hiba kiküszöbölhető egy számítógép kábellel és mivel a Volga Rakéta énekese igen közel lakik, így egy gyors fuvarral ezt a problémát is megoldottuk. Amíg mi kocsikáztunk az időközben megérkezett zenekar szépen beállt. Ekkor derült ki, hogy lemerültek a szintim elemei, de szerencsére a VR-nél volt adapter.

Láthatóan semmi nem gátolhatta meg, hogy végre belekezdjünk a koncertbe. Úgy három-négy szám után egy kisebb társaság elhagyta a helyiséget, majd a fluktuáció tovább folytatódott, úgyhogy fel is merült bennem a befejezés lehetősége, mivel mégiscsak pofátlanságnak tartottam, hogy szegény Volga Rakéta cuccán játszunk és mire ők jönnek már egy potenciális néző sem marad, ám a zenekar és a megmaradt közönség néhány tagjának lelkesedése egyszerűen meggátolt abban, hogy az utolsó utáni utolsó szám valóban az utolsó legyen. De azután csak abbahagytuk és gyors átszerelés után kezdhetett is a VR, akiknek láthatóan sokkal jobban feküdt ez a családi klubkoncert, mint nekünk, ráadásul a közönség lelkesedése sem hagyott alább, sőt. Persze magunkat én értelemszerűen nem láthattam kívülről, de a dicséret, és Gyula köszönetnyilvánítással egybekötött örömujjongása biztosított róla, hogy egyáltalán nem voltunk szörnyűek mi sem.

Fél 12 körül lett vége a koncertnek és miután gyorsan bepakoltunk Jolánba Csáppal átmentünk a Vörös Yukhoz, ahol másnap a Hisztériával lép fel és a megbeszélteknek megfelelően, majd akkor végzik el a hazaszállítást. Jason cserecucca nálam maradt, hiszen október 17-én Sopronban lépünk fel az Experience klubban a Fit Fattel valamint a Yellow spotscal és oda úgyis kell vinni a cineket, a lábgépet, meg a pergőt. Két nappal a koncert után vettem észre, hogy nincs meg a szintim, de pár telefon és már tudtam, hogy a moziban hagytam. 13 év után kiderült, hogy fölösleges innom koncerten, így is mindent elhagyok. Egyedüli hátulütője a dolognak, hogy úgy járok, mint a raszta, akinek elfogyott a ganjája.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr981442944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása