Hogy mik vannak?!

Koncertlátogatásokból levont logikus következtetések. Nagyon tanulságos.

Friss topikok

  • Bukócső Edömér: S aztán a pap... (2013.02.12. 14:58) Ana
  • Toma: @Madafaka: Hát nem... Pesterzsébet (2013.02.08. 15:27) Nemzetközi Béla Nap
  • Madafaka: @Csáp: Csáp bazmeg ez kurvanagy :DDDDDD NB I. :D még mindig röhögök :D (2013.01.05. 12:49) Meet Eszter
  • mocc: ja kérem, volt más opció is a 7végére ha jól tudom :P (2012.12.16. 20:29) Nyugdíjas bál
  • sensimilla1: ha van marlboro man, akkor en letrehozhatom az LD Ladyt? (: (2012.12.15. 11:55) Ágy, Asztal, TV

Linkblog

Politika

Madafaka

2007. július 1. - Budapest, Ártér Kultúrpark

Hát nem is tudom érdemes-e említést tennem a vasárnapról, mert nagyjából és egészében pont az volt, amire számítottam.

Kiindulva a tavalyi eseményekből, nameg az egész hétből,  nem számítottam semmiféle jelentős tömegbázisra. Igaz. Ha jól emlékszem tavaly a Copy Conon kívül nem is volt már semmi vasárnap, úgyhogy azért a szervezők igyekeztek érdekessé tenni az idei zárónapot olyan nevekkel, mint az Escape, a Kabinet Rt., a Masszív, a Re-G, Riddim Colony vagy épp a Ladánybene 27. Azért ez valljuk be. Igencsak impozáns névsor. Ennek ellenére nem mozgatott meg sokakat, persze meglehet, hogy a vasárnapra leapasztott pénztárca is közrejátszott már a helyzet ilyetén alakulásában. Én, mivel sikeresen átmenekítettem 6 sörjegyet, nyugodt szívvel indultam neki a koncertkavalkádnak.

Az Escape-en baromi kevesen voltak, én elkezdtem rajtuk inni. A Dani szerint a dobos pontatlan és emiatt szétesett az egész. Mondjuk a Dani szerint a KOC meg végig hamis volt, holott most néztem pár videot a youtube-on és egyáltalán nem is volt az, szóval én a Daninak zenei téren egész egyszerűen nem tudok hinni. Viszont amit nem értek az az, hogy mit keres egy ska zenekarban egy emo basszer.

A második zenekaron, a Kabinet Rt-n kellemesen berúgtam, még a trikómat is összesöröztem, csak hogy kellőképpen autentikus legyek a Masszívos vendégszereplésemben, aholis a Szerelemgyáros férfikórusát a Szaszával közösen alakítottuk. Sajnálatos módon még ezen két zenekar koncertjén is kevesen voltak, a többit meg egyáltalán nem láttam. A Ladánybenébe néztem csak egy kicsit bele, de ott is elég foghíjas volt a közönség. Hiába no. Valljuk be, hogy Békásmegyer mégsem a világ közepe. A Masszívon ellejtettem Sünivel az utolsó táncunkat, aminek ő nem érezte annyira a súlyát, mivel bizonyára még nem dolgozta fel, hogy a keddi Masszívval közös próbája azt jelenti, hogy innestül ezen zenekar fúvósszekcióját fogja erősíteni. Te el sem tudod képzelni, hogy mekkora büszkeség önti el a szívemet ez miatt.

A Masszív végeztével a konyhát vettük célba, de legnagyobb meglepetésemre a vasárnapi fellépőknek már nem a jól bevált paprikás krumpli járt, hanem egyszerű bundáskenyér, ráadásul csak három darab. Én ezt nagyon szomorúan konstatáltam. Holott volt más is ám a konyhán, csak azt nem lehetett bónra kérni. Ilyen volt többek között az a sült csirkemell is, amit egy fiatalember rendelt, de csak késve vette át. Épp mikor már majdnem sikerült megalkudnom a konyhával, hogy az az enyém lesz. A srác rendkívül boldog volt, hogy mégis ő kapta a kajáját. Olyannyira örült, hogy a hátrálása közben nem figyelt föl a mögötte lévő oszlopra, ami beleütközött a kezébe és azzal a rendülettel a csirke már a földön is landolt. Nem tudom mi lett a további sorsa. Azt láttam, hogy összeszedte és letette a konyhaablakba, de nem tudom megette-e végül. Az étkezés okozta csalódást pár viccel feledtettük. Ebből elmondok egyet angolul, egyet pedig magyarul. Az angol azért, hogy a francia Julien is megértse. A magyart nem sikerült jól lefordítani a helyszínen. So...

The rabbit is walking in  the forest. He meets the bear.
The bear says: "Tell me thirtythree!"
The rabbit: "Thirtythree."
And the bear: "Lick my ass, when you see! Hahaha. Brumm-brumm"

In a next day the rabbits meets the bear again.
The bear says: "Tell me sixtysix!"
Tha rabbit: "Sixtysix."
"Suck my dick, as I wish. Muhaha, Brumm-brumm-brumm."

The rabbit will be very angry so he goes to the owl, because he is the cleverest  animal in the hole forest. The owl give an advice to the rabbit, and the next morning, the rabbit says: "Hey! Bear! You son of a bitch. Tell me seventeen!"
The bear is very frightened, becouse he don't beleive that this could be happened, so he says: "Seventeen."
Than the rabbit: "Fuck Your Mother."
And then he goes away, like the man, who did his job well.

A másik vicc az lényegesen rövidebb.

Egy férfi jön ki a WC-ről, mire szembetalálkozik egy nővel, aki megkérdezi:
- Elnézést. Koedukált?
- Nem, hölgyem. Én szartam.

Ápropó. Tavaly rendkívülimód meg voltam elégedve a WC takarítottságával. Folyamatosan láttam, ahogy sertepertélt a személyzet. Igaz, hogy idén nem voltam kinn délelőttönként, de sosem az a tisztaság fogadott, amit tavalyról megszokhattam. Ezt például hétfő reggel is konstatáltam, de hogy ne záródjon rossz emlékkel a fesztivál, megvettem a Shop Stop-ot a Szentlélek téri újságosnál 990 forint értékben.

Ja! A politikai részről meg még nem is beszéltem. Szóval az történt, hogy mikor ott ülök a jegyszedők asztalán odajön egy gyerek és megkérdezi, hogy miért csak 10-ig van koncert. Én megkérdeztem, hogy hova valósi, mire azt felelte, hogy békási. Hát erre azonmód előhozakodtam a farbával, hogy "Konkrétan miattad van ez, mert lázongsz a csendrendelet mellet." Mire ő: "Nem vagyok balos." Namost én nem akarom ezt a dolgot nagyon felfújni, de teszemazt a Óbuda polgármestere továbbra is fideszes és azért még bizonyára emlékszünk Tarlós Istvánra és az ő kis Szigethadjáratára.

Amúgymeg láttam egy akkora kiscicát, mint a tenyerem. Azok a szemek... Hát meg tudtam volna zabálni. És ahogy majszolta a bundáskenyeret... Ejj...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madafaka.blog.hu/api/trackback/id/tr66109926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pH5.5 2007.07.02. 20:13:58

Hogyhogy nincs komment? A bundáskenyér nem azért volt kibaszás, mert hogy bundáskenyér, hanem azért, mert vegetával volt fűszerezve. Szegény Juliuennek nem sikerült tehát autentik bundáskenyeret mutatni.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.07.02. 20:43:07

ja. ráadásul közismert, hogy rákot okoz. márhogy a vegeta.

yank / escape · http://escape.punkportal.hu 2007.07.16. 10:42:43

kösz dani, kösz madafaka:D igazatok van, szar vagyok, ennyi, de a basszerunk kibaszottul nem emo.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.07.18. 08:33:38

azt én értem, de akkor a tesco+sátor-on kívül miért az escape+ska+emo az egyik legnépszerűbb keresőkifejezés? :o)

yank / escape · http://escape.punkportal.hu 2007.07.30. 09:48:54

azér mer bejön neked a basszerunk és képeket vadászol róla, és mivel abban a tévhitben élsz h ő emo, igy rosszul keresel rá napi 500szor:D
süti beállítások módosítása